2008-03-15, 20:25
Medlem
Lalaquins avatar
Ska köra HBW i veckan.
Förra gången jag gjorde det så mådde jag illa på afterglowen och kunde inte somna, vilket var riktigt jobbigt. Tänkte att man kanske kunde ta kratom så man antingen minskar HBW effekten alternativt somnar. Funkar detta? Är lite rädd att kratomet kanske boostar/ger nått annat otrevligt rus med den blandningen.
Citera
2008-03-16, 05:27
Bannlyst
Någon trevlig sömnmedicin och Postafen till fröerna kanske?
Citera
2008-03-16, 05:48
Medlem
Lalaquins avatar
Vad finns det för sömntabletter som är receptfria på apoteket? Vilka är bäst? Iom att jag aldrig har tatt sömntabletter borde väl sånna här funka?
Citera
2008-03-16, 05:56
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Vad finns det för sömntabletter som är receptfria på apoteket? Vilka är bäst? Iom att jag aldrig har tatt sömntabletter borde väl sånna här funka?

Träffa en läkare bara. Gnäll i 30 minuter på att du har svårt med insomningen så får du något som är värt att kalla sömntablett iaf.
Citera
2008-03-16, 06:08
Medlem
Lalaquins avatar
För tidskrävande och onödigt för en soffliggare som jag, kratom, receptfritt eller inget blir det.
Citera
2008-03-16, 06:16
Medlem
Genious Brothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
För tidskrävande och onödigt för en soffliggare som jag, kratom, receptfritt eller inget blir det.

Okej problemet är ju dock att det inte finns något receptfritt som ens är värt att nämna. Annars får du väl höra med din lokala knarkbutik om dem har någon benso eller zolpidem att sälja till dig.
Citera
2008-03-16, 13:21
Medlem
Rogge-s avatar
Efter mina upptäckter kring kratom finner jag det rätt troligt att kratomet kommer boosta.
Kan inte komma på något lagligt alternativ som garanterat funkar till ditt ändamål. Det är benso som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in