2009-01-02, 14:05
Medlem
Billig Frisör-färgning

Ska färga mitt hår men vill göra det hos en frisör.

Någon som vet en bra och billig i Malmö..?
Citera
2009-11-07, 12:49
Medlem
ubersantas avatar
Då bumpar vi denna tråden. Jag söker en ny frisör i Malmö. Herrfrisör med stor kunskap inom "klassiska" herrfrisyrer (så det behöver inte vara en "trendig" ungdomlig salong, utan Lennart, 56 år gammal funkar också så länge han kan klassiska herrfrisyrer). Maxpris: 400:-
Citera
2009-11-07, 16:22
Medlem
I Sofielund och säkert någonstans runt möllan finns det frisörer som tar 50 kr/klippning, men tror nog det kommer vara STORA svårigheter med kommunikationen, så inget jag direkt rekommenderar. Även om det inte kanske direkt är vad du söker så skrev jag av någon underlig andledning det här, troligtvis pga priset...
P.S. Nästan ALLA är araber
Citera
2009-11-24, 07:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hålfena
I Sofielund och säkert någonstans runt möllan finns det frisörer som tar 50 kr/klippning, men tror nog det kommer vara STORA svårigheter med kommunikationen, så inget jag direkt rekommenderar. Även om det inte kanske direkt är vad du söker så skrev jag av någon underlig andledning det här, troligtvis pga priset...
P.S. Nästan ALLA är araber

Hahaha, klippte mig för första och sista gången på möllan för några år sen, frisören kunde inte svenska så han fick ropa på sin kompis som fick komma och översätta, resultatet efter klippningen var en riktigt fin arabisk pottfrisyr.
Citera
2010-04-11, 11:34
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haystak
Hahaha, klippte mig för första och sista gången på möllan för några år sen, frisören kunde inte svenska så han fick ropa på sin kompis som fick komma och översätta, resultatet efter klippningen var en riktigt fin arabisk pottfrisyr.

BUmpar denna. Hahah ja spelar ingen roll vad du säger du blir alltid klippt i samma frisyr. Men vad kan man begära för 50 kr?

Till saken nu då. Någon som vet en bra frisör 150-250 i malmö? Som klipper bra och gärna lite moderna frisyrer. Drop in är ett måste!
Citera
2010-04-11, 13:39
Medlem
bootboys avatar
Kerstin och Lasse på Augustenborgstorget klipper bra och har varit i branschen länge.
Jag tror dem tar 280 kr för klippning.
Dom kan jag rekommendera starkt.
Citera
2010-04-19, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bootboy
Kerstin och Lasse på Augustenborgstorget klipper bra och har varit i branschen länge.
Jag tror dem tar 280 kr för klippning.
Dom kan jag rekommendera starkt.

Precis dom jag tänkte rekommendera. Dom har haft samma lokal i över 30 år nu tror jag. Jag började gå dit när jag bodde på området för cirka 25 år sen.
Citera
2010-04-19, 06:11
Medlem
Jag är väldigt bra 200 :-, Men finns dock i LUND
Citera
2010-05-13, 12:34
Medlem
baaarrys avatar
Finns det någon Salong där "svarta jobbar" för har klippt mig förr i polen och det var en svart som jobbade ( inget rasist menar jag ) men de klipper skiit bra och gillar det verkligen, skriv här om ni vet någon stans?

vill klippa mig ungefär som honom : http://pici.se/pictures/mItsBAnjd.jpg
Senast redigerad av baaarry 2010-05-13 kl. 12:36.
Citera
2010-05-13, 13:04
Medlem
Heinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baaarry
Finns det någon Salong där "svarta jobbar" för har klippt mig förr i polen och det var en svart som jobbade ( inget rasist menar jag ) men de klipper skiit bra och gillar det verkligen, skriv här om ni vet någon stans?

Ser ut som en hjälm som sitter spänd med ett band runt hakan.
Citera
2010-05-13, 13:17
Medlem
baaarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Ser ut som en hjälm som sitter spänd med ett band runt hakan.

Utan de linjerna då =)
Citera
2010-05-14, 20:42
Medlem
secretobsessions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baaarry

det där kan du ju göra själv med rakapparaten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in