2008-03-19, 15:04
Moderator
evilhoneys avatar
Vem drömmer inte om att bli fistad av Hyland..eller?

Skickar den här tråden till dröm-forumet.
//mod
Citera
2008-03-19, 18:41
Medlem
Zyraks avatar
Sålänge det var en dröm är det ju lugnt. Har själv drömt att jag knullade en av mina kompisar där bak, bjöds självklart på skratt när jag berättade det för honom och de andra dagen efter.
Citera
2008-03-19, 19:00
Bannlyst
Trodde du skulle säga Admin. Jag tycker det verkar vara en alldeles normal sexdröm, om man nu är homosexuell. Är du det?
Citera
2008-03-20, 18:30
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Fick ett PM om den här tråden och var tvungen att titta in. Det som förundrar mig är varifrån Humbug har fått för sig att det här skulle vara en dröm? Koskenkorva och poppers kan uppenbarligen spela trick med hjärnan, den saken är säker!

Nu när du säger det så... har jag faktiskt en liten minneslucka från senaste stockholmsbesöket. Du har inte åkt Estlandsbåten nyligen?

Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Humbug: Vad i helvete har du fått en sån dröm ifrån?, du måste ransaka dig själv med ett föremål.

Jag vet ärligt talat inte. Men jag var lite febrig och då kan nog såna saker dyka upp. Antingen det eller så är jag bisexuell...

Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
Trodde du skulle säga Admin. Jag tycker det verkar vara en alldeles normal sexdröm, om man nu är homosexuell. Är du det?
Admin är söt och jag dras till män med makt... men fistad? Nja...
Jag är nog helt hetero, tror jag. Trivs väldigt bra med kvinnors kroppar...
Senast redigerad av Humbug 2008-03-20 kl. 18:36.
Citera
2008-03-20, 18:37
Medlem
Har du sett bild på Hyland eller vad? Hur är du så säker på att det var han om du inte har någon kontakt?
Citera
2008-03-20, 18:39
Medlem
Nino Gaggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123
Har du sett bild på Hyland eller vad? Hur är du så säker på att det var han om du inte har någon kontakt?
Alla har sett hyland i blöja zebramöntrade trosor och kuk i munnen. Han är den äkta här på fb helt enkelt.
Citera
2008-03-20, 18:49
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenFantasi123

Jadå, flera gånger. Han har till och med skrivit mitt namn nära sitt kön:
http://img245.imageshack.us/my.php?image=juaxf4.jpg

Jag är helt säker på att det var han, eller det var i varje fall han i min dröm.
Citera
2008-03-20, 22:48
Bannlyst
Haha, vilken tråd! På FB går ingen karl säker; åtminstone inte när det är frågan om att vara offer i Humbug's bizarra sexdrömmar.

Jag tycker för övrigt helt klart att du (Humbug) skall spinna vidare på att försöka etablera kontakt med Hyland. Kanske ställa lite alldagliga frågor till att börja med, och när tiden känns mogen boka in en lunch eller eftermiddagsfika på nått neutralt ställe. Vem vet; detta kan ju bli sommarens romans!
Senast redigerad av UrbanResident 2008-03-20 kl. 22:51.
Citera
2008-03-20, 23:10
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Haha, vilken tråd! På FB går ingen karl säker; åtminstone inte när det är frågan om att vara offer i Humbug's bizarra sexdrömmar.

Jag tycker för övrigt helt klart att du (Humbug) skall spinna vidare på att försöka etablera kontakt med Hyland. Kanske ställa lite alldagliga frågor till att börja med, och när tiden känns mogen boka in en lunch eller eftermiddagsfika på nått neutralt ställe. Vem vet; detta kan ju bli sommarens romans!
Du verkar sugen märker jag!

Nej du Humbug jag har haft många skumma drömmar i mina dagar. Både morsan och syrran har fått sina törnar, liksom mina kalsonger/trosor. Tänk dig att vakna upp i kladdiga trosor med en minnesbild av att du har knullat morsan bakifrån!
Citera
2008-03-20, 23:12
Medlem
laserlasses avatar
En bland dom bätre trådarna i dag
Citera
2008-03-21, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Du verkar sugen märker jag!

Ja va fan, man ska kanske aldrig säga aldrig eller hur det nu brukar heta. Det här med vidgade vyer och experimentlust är ju så på modet i dessa dagar! The 60's all over again.

Citat:
Nej du Humbug jag har haft många skumma drömmar i mina dagar. Både morsan och syrran har fått sina törnar, liksom mina kalsonger/trosor. Tänk dig att vakna upp i kladdiga trosor med en minnesbild av att du har knullat morsan bakifrån!

Okej, där sprack den experimentlusten direkt...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in