Ni kommer garanterat tro att jag skämtar, men jag svär på heder och samvete att det jag nu kommer att berätta är helt och hållet sant på alla punkter.
Egentligen borde jag hålla inne med det, men dels så är detta så sjukt att jag bara måste tala om det för nån och dels så kan det vara bra att få svar på vad i helsike som menas.
Jag minns det helt klart. Natten till idag när jag låg och sov i godan ro drömde jag att jag låg i min säng som vanligt. Jag var helt naken, men gjorde ingenting särskilt utan låg bara där och tittade på ingenting. Plötsligt kommer som från ingenstans en man upp i sängen bakom mig, varvid jag ställer mig på alla fyra och låter denne fistfucka mig. Han börjar lite försiktigt, men har snart hela armen inkörd och jag tycks njuta i fulla drag. Det hela avslutas efter ett tag av att nån av oss kommer, jag minns inte vilken. Jag vänder mig då om och ser på mannen som just haft sin näve uppkörd i mitt rektum. Mannen var
Hyland.
Efter detta vaknar jag och är mer förvirrad än någonsin...
Jag vet att det låter fullständigt sjukt och jag mår lite illa när jag tänker på det, trots att jag betraktar mig själv som någorlorlunda fördomsfri.
Det skall tilläggas att jag gillar Hyland som användare, men har ingen kontakt med honom varken här på forumet eller IRL. Jag är inte homosexuell och känner absolut ingen dragning åt Hyland, men hur ska jag egentligen tolka detta? Sexuell frustration?