2008-03-15, 00:39
Moderator
Humbugs avatar
Ni kommer garanterat tro att jag skämtar, men jag svär på heder och samvete att det jag nu kommer att berätta är helt och hållet sant på alla punkter.
Egentligen borde jag hålla inne med det, men dels så är detta så sjukt att jag bara måste tala om det för nån och dels så kan det vara bra att få svar på vad i helsike som menas.

Jag minns det helt klart. Natten till idag när jag låg och sov i godan ro drömde jag att jag låg i min säng som vanligt. Jag var helt naken, men gjorde ingenting särskilt utan låg bara där och tittade på ingenting. Plötsligt kommer som från ingenstans en man upp i sängen bakom mig, varvid jag ställer mig på alla fyra och låter denne fistfucka mig. Han börjar lite försiktigt, men har snart hela armen inkörd och jag tycks njuta i fulla drag. Det hela avslutas efter ett tag av att nån av oss kommer, jag minns inte vilken. Jag vänder mig då om och ser på mannen som just haft sin näve uppkörd i mitt rektum. Mannen var Hyland.
Efter detta vaknar jag och är mer förvirrad än någonsin...

Jag vet att det låter fullständigt sjukt och jag mår lite illa när jag tänker på det, trots att jag betraktar mig själv som någorlorlunda fördomsfri.
Det skall tilläggas att jag gillar Hyland som användare, men har ingen kontakt med honom varken här på forumet eller IRL. Jag är inte homosexuell och känner absolut ingen dragning åt Hyland, men hur ska jag egentligen tolka detta? Sexuell frustration?
Senast redigerad av Humbug 2008-03-15 kl. 01:36. Anledning: stavfel gillas icke.
Citera
2008-03-15, 00:45
Medlem
Kundalinis avatar
Tja, vad skall man säga?

The mind is a terrible thing to taste...
Citera
2008-03-15, 00:51
insomnias avatar
Tolka det som att Humbug went Humbug.

"If a tiger that is forced to ride a little bicycle with a silly hat decides to bite the man that made him do it, that tiger didn't go crazy, that tiger went tiger!"

- Chris Rock

Något i den stilen och helt plockat ur sitt sammanhang men du förstår nog poängen.

Skönt att se att moderatorstiteln inte förändrat dig iaf.

Men för att vara ontopic, jag har inte den blekaste aning, helt seriöst. Jag är helt ställd. Hur kan man ens ha sådana fantasier? Jag har haft en del sjuka drömmar, men inget kommer i närheten. Inte ens ett finger har varit nära mitt anus i mina sjukaste drömmar.
Citera
2008-03-15, 00:59
Medlem
Vänta är du en man? jävligt sjuk dröm haha, be hyland ta en titt
Citera
2008-03-15, 01:05
Medlem
R.Rs avatar
För att förtydliga hur igenkännandet skedde, du såg alltså Hylands riktiga ansikte (förmodar han postat nån bild i bildtråden), och inte avataren? För hade du sett avataren fistfucka dig hade det varit ganska lustigt på något sätt
Citera
2008-03-15, 01:11
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Tolka det som att Humbug went Humbug.

"If a tiger that is forced to ride a little bicycle with a silly hat decides to bite the man that made him do it, that tiger didn't go crazy, that tiger went tiger!"

- Chris Rock

Något i den stilen och helt plockat ur sitt sammanhang men du förstår nog poängen.

Så du menar att jag äntligen funnit mitt rätta jag, kastat mig loss från de bojor som förtöjt mig under större delen av mitt liv? Javafan... jag är öppen för alla förslag...

Citat:
Ursprungligen postat av R.R
För att förtydliga hur igenkännandet skedde, du såg alltså Hylands riktiga ansikte (förmodar han postat nån bild i bildtråden), och inte avataren? För hade du sett avataren fistfucka dig hade det varit ganska lustigt på något sätt

Jodå, det gick inte att ta miste, Hans karakteristiska näsa, skägget - nog var det Hyland,alltid...
Citera
2008-03-15, 01:29
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Så du menar att jag äntligen funnit mitt rätta jag, kastat mig loss från de bojor som förtöjt mig under större delen av mitt liv? Javafan... jag är öppen för alla förslag...

Allt jag säger är att det är en möjlighet..

Citera
2008-03-19, 13:38
Medlem
Hylands avatar
Fick ett PM om den här tråden och var tvungen att titta in. Det som förundrar mig är varifrån Humbug har fått för sig att det här skulle vara en dröm? Koskenkorva och poppers kan uppenbarligen spela trick med hjärnan, den saken är säker!
Citera
2008-03-19, 13:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Tur det inte var jag!
Citera
2008-03-19, 13:44
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Fick ett PM om den här tråden och var tvungen att titta in. Det som förundrar mig är varifrån Humbug har fått för sig att det här skulle vara en dröm? Koskenkorva och poppers kan uppenbarligen spela trick med hjärnan, den saken är säker!

Jag tror att vi alla vill se bilder från den kvällen.
Citera
2008-03-19, 13:49
Medlem
H.E.L.s avatar
Gottegris!
Citera
2008-03-19, 13:54
Medlem
Humbug: Vad i helvete har du fått en sån dröm ifrån?, du måste ransaka dig själv med ett föremål.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in