Seriös. Är de bara jag som inte hade brytt mig nämnvärt och inte ringt till aftonbladet?
Han nog bara dragit ner till affärer jag köpte skiten i och hotat med aftonbladet sen hade dom mutat mig med några andra varor (som förhoppningsvis inte innehåller möss)
Att förnedra sig i aftonbladet gör ju bara situationen värre. Jag skulle gnälla hos affären, få min kompensation, och sedan lägga saken bakom mig.
Någon mer som lagt märke till ordföljden: "Enligt pappa Xhevede är den gröna sörjan resterna av en död mus." Har det konstaterats att det i själva verket är en död mus? Den där gröna massan känns ju som att det kan vara vadsomhelst. Det var väl en flashbackare som för inte så länge sedan hittade något annat skit i sin Lidljuice, gissningarna låg väl på svamp/mögel sist jag läste tråden.
Folk har ju gissat fel förr när det gäller att identifiera konstigheter i maten.
Har alltid funderat på hur man ska göra om detta händer? Visserligen inte troligt, men OM det nu händer. Målet med det hela är att få ut så mkt pengar/varor som möjligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!