• 1
  • 2
2008-06-27, 10:24
Medlem
GreenBastards avatar
Ja så ska som sagt halva Parlamentet vara med, kommer säkert bli helt värdelöst. Bättre de tar med skådespelare som kan vara komiker också än komiker som ska vara skådespelare känns som det ofta blir skillnaden på svenska filmer från 80-talet och svenska filmer idag.
Citera
2008-06-27, 10:32
Medlem
Lantbruks avatar
Jag får lite Göta kanal 2-vibbar av det här projektet = bådar inte gott.

Mvh
Citera
2008-12-04, 20:50
Medlem
hazard simpsons avatar
Premiär i morgon. Kan inte bli tråkigt med Rolf Skoglund.
Citera
2008-12-07, 02:15
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Premiär i morgon. Kan inte bli tråkigt med Rolf Skoglund.

Eller hur? Det var en av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett. Jag vet att man brukar skriva/säga så när man sett en dålig film, men denna var alltså bland de absolut sämsta jag sett.

Varning, se den inte. Buskishumor som är lika roligt som Stefan och Krister ungefär. Inte en enda scen kunde man misslyckas med att förutspå, och varenda skådespelare var urusla, inte en enda som var det minsta bra.
Om Rolf Skoglund är han som spelar huvudrollen så måste jag fråga hur i helvete man kan gilla honom? Han är ju bara jobbig. Tror inte att någon som sett "Vi hade iaf tur med vädret igen" tycker han är en bra.. Uuuh ryser bara jag tänker på den här skitfilmen. Fråga mig inte hur jag hamnade där från början men jag hade ingen aning om vad det var för sorts film.
Citera
2008-12-07, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Om Rolf Skoglund är han som spelar huvudrollen så måste jag fråga hur i helvete man kan gilla honom? Han är ju bara jobbig. Tror inte att någon som sett "Vi hade iaf tur med vädret igen" tycker han är en bra.. Uuuh ryser bara jag tänker på den här skitfilmen.

Tycker han fungerar rätt bra som den hysteriska semester pappan i första filmen. http://www.youtube.com/watch?v=C9Ix13U7Svc
Citera
2008-12-08, 16:39
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Tycker han fungerar rätt bra som den hysteriska semester pappan i första filmen. http://www.youtube.com/watch?v=C9Ix13U7Svc

Jo han gjorde det säkert när den första filmen kom ut. Sen är jag nog mest sur för jag kände mig halv dit lurad på en film som sög stenhårt.
Men de känns som gubben har segat ihop ordentligt i huvudet under de år som den första och andra filmen gjordes
http://www.youtube.com/watch?v=m0f_Ho5HKPw
Citera
2008-12-08, 16:46
Medlem
_Shakermakers avatar
Trodd det var ett skämt först

Tänker aldrig i hela mitt liv se denna film.
Citera
2008-12-08, 19:37
Medlem
Zairas avatar
tror inte det blir någon höjdare, som sagt så brukar sånna här projekt inte sluta så bra.
Citera
2008-12-13, 22:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Vi hade iallafall tur med vädret, igen ligger etta på biotoppen. Det känns tragiskt att sånna här filmer ändå lockar en så stor publik. Varför?
Nu var kanske inte konkurrensen stenhård, går inte mycket bra filmer nu, men att mest väljer att se just denna film känns konstigt.
Finns det någon endaste som sett den och kan säga att det är en bra film?

http://www.bioguiden.se/biotoppen.aspx
Citera
2009-08-28, 23:43
Bannlyst
Varför inte mer snack om denna rulle? Trots allt bioetta??!
Jag såg den nyss och skrattade ett par gånger, dock ville jag slå ner tonårsungarna som åkte med i husbilen. Lite för mycket låg buskishumor.. håller med om det. MEN helt okej slö-underhållning!
Citera
2009-08-29, 00:02
Medlem
Necrokvlts avatar
Vad jag minns så var ju den blonda flickan jättesöt och det var hon och den gamle gubbens röst som gjorde att jag stod ut med att se hela filmen.
Citera
2009-12-03, 18:23
Bannlyst
hyrde denna från lovefilm endast, och endast för att jag redan betalat för två månader, bara 59:- så i princip vart de gratis. skrattade lite ska de erkännas men suger pung gör den verkligen stenhårt iaf. i mina ögon, kan ej förstå hur nån kan tycka den här e bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in