Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-14, 23:10
Medlem
XitEs avatar
Hej,blev i veckan uttagen tilll en marknadsundersökning. I tisdags blev jag och mina klasskamrater tillfrågade av en äldre herre som staplade in vårat klassrum om vi snusade.Självklart svarade vi och det visade sig att han arbetade för något marknadsundersökningsföretag vars klient är på väg att lansera en ny snussort.

Jag har väldigt lite info att gå på:
1.Tobaksföretaget är inte redan etablerat på marknaden.
2.Den tänkta målgruppen är de som snusar general portion och är mellan 18-49 år. Det är iallafall så undersökningsgruppen ska se ut.
Någon som vet vad för företag det kan röra sig om?

Vi kommer få prova 5 olika sorter i omgångar och sedan ge utlåtanden om dessa. Utöver 5 dosor gratis snus får vi 250 kronor.
Citera
2008-03-14, 23:17
Medlem
Det finns ju hur många olika lågprismärken av snus som helst nuförtiden...så det där är nog ingenting att få tonårsstånd för.
Citera
2008-03-14, 23:20
Medlem
R.Rs avatar
Låter intressant, får hoppas slutprodukten blir bra då och inte någon vämjelig lågprisprodukt. Skriv gärna i tråden vad du tyckte om snuset när ni gjort testerna.
Citera
2008-03-15, 12:37
Medlem
Jag vill också få betalt för att snusa... rapprotera in kontinuerligt om snuset, kör ofta general portion själv så...

Edit: stavfel
Citera
2008-03-17, 19:23
Medlem
XitEs avatar
Visst jag kan skriva lite här i tråden sen när vi får snuset, det ska dra igång efter påsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in