• 1
  • 2
2008-03-15, 01:18
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Något jag stör mig grymt mycket på är alla dessa försäljare som bär sig så korkat åt när de intervjuas. Tänker framförallt på Uppdrag Gransknings gamla reportage om smartdrugs (där bl.a. LL figurerar) och detta:

Varför måste de envisas med att bete sig precis så som folk tror att knarkare gör, kan de inte ta upp diskussionen och försvara sig för att visa att man inte är dum i huvet bara för att man sysslar med droger?
Blir så frustrerad då jag vet att det inte finns något jag kan göra åt saken.
Han kanske bara är en enkel dum knarkare ?
Citera
2008-03-15, 01:24
Medlem
höbaböbas avatar
Jag provade den, en polare hade köpt 10mg och efter en krogkväll när vi var skitfulla bestämde vi oss för att prova den, delade nog ca 8 mg på tre personer, enda effekten vi kände var att fyllan höll i sig längre (började ta det vid ~2 på natten och gick hem var och en till sitt vid ~6 på morgonen lika fulla som vi var när vi kom dit, möjligtsvis lite fullare) Efter det sov alla tre i över ett dygn och jag var dålig i tre dagar till efter det (dålig uppmärksammhet, seg och lätt deprimerad) var tvungen att köra bil två dagar efter det men kände att jag inte borde ha gjort det, så borta var jag, två dagar senare.

Nä om den nu är så farlig som dom säger så är jag glad att den försvinner, det är inget jag skulle rekommendera någon annan att använda, helt enkelt för att ingen av oss tre fick ut något av det.
Citera
2008-03-15, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dllfreak44
Jävla klantskallar rätt åt dom, pajar för oss andra!
sd kanske?
sd tror jag att det inte är för att den fortfarande är uppe.
Håller faktigst med,Det är inte 19 åringens fel att de personerna tog en överdos,varför ska han få skiten för att några personer inte kan ta droger på rätt sätt?
Och det här ger heller ingen positiv syn på de lagliga drogerna som finns kvar,hoppas att ingen politiker får fnatt och försöker att göra hemsidorna och drogerna olagliga för att "de inte är bra".
Men jag vill verkligen veta vilken hemsida det var,tycker lite synd om killen för det han gjorde var ju ändå lagligt.Men jag tycker också synd om de 6 personerna på sjukhuset (plus han som dog,om han nu än dog av det).
Senast redigerad av klocka 2008-03-15 kl. 01:27.
Citera
2008-03-15, 01:30
Medlem
SD var nedlagt i några timmar.

Det är bara rätt åt dom som ligger på sjukhus, garanterar att dom knappt vet vad det är? Ett råd är ju att läsa. Jag skulle aldrig slänga i mig nått nytt utan nån kunskap om drogen.

Blir otroligt less också att när det händer nåt så ska medierna förstora upp allt så mycket.

Aja hoppas dom klarar sig och lär sig en läxa.
Senast redigerad av magnus_beer 2008-03-15 kl. 01:34.
Citera
2008-03-15, 01:56
Medlem
Rogge-s avatar
Var en tidsfråga, såldes alldeles för öppet för att det skulle hålla.

Sålde och gav bort en del till en (erfaren) bekant för ett tag sen. Det börja med 100mg men hur mycket det blev totalt vet varken han eller jag. Han sa först att det inte funka, och vidhöll den åsikten dagen efter även fast han ville ha mer. Så jag trodde ett tag att jag fått bluffpulver, men så dag två blev han av med jobbet.
Var efter det helt lyrisk över substansen -"Hur fan kan det här va lagligt??", osv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in