2018-10-10, 07:28
  #157
Medlem
Ska man vara noga låg den starkare varianten i Sverige på 7.0%
Tyckte den smakade bättre än Norrlands Dynamit, Three Hearts 7.5% och andra extra starka lager i samma prisklass.
Citera
2019-03-24, 15:15
  #158
Medlem
Bertil85s avatar
Hittade ett sexpack Lapin Kulta 3,5% på Willys häromdagen.

Får gå förbi och kolla om de har mer för det vill man ju som sagt ha !

En mycket god öl ! Inte billig fast inte dyr heller.
Citera
2019-03-26, 18:53
  #159
Medlem
Isnatts avatar
Hooch, Falcon och Lapin kulta tillhörde ungdomens favoritdrycker. Lapin fanns på 33 cl glasflaska.
Köper ibland Lapin och tycker den är god.
Hooch hittade jag på en pub jag var på i somras, slank ner några stycken, inte lika god som jag tyckte som ungdom..
Citera
2019-03-26, 19:11
  #160
Medlem
eremitkraftans avatar
Det var länge sedan jag drack en Lapin Kulta, kommer inte ens ihåg hur de smakade! Dags att köpa några stycken!
Citera
2019-07-12, 23:26
  #161
Medlem
Tunn i smaken.

Desto mer smak i Laitilan Kukko Helles, trots att den är tämligen svag på 4.7% (ungefär som en äkta tjeckisk pilsner).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in