• 1
  • 2
2008-03-14, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flamboiant
Nu ska vi väl inte gå och bli tråkiga ? Testa riktigt bra ecstasy, då kommer du fatta vad det hela handlar om
E skulle jag inte rekommendera. Dagen efter E, då serotoninet är som bortblåst tror jag att TS kommer känna en stor ånger över vad han gett sig in på.
Men det är förstås bara spekulationer och om du vill kan du vifta bort det som trams.
Citera
2008-03-14, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
E skulle jag inte rekommendera. Dagen efter E, då serotoninet är som bortblåst tror jag att TS kommer känna en stor ånger över vad han gett sig in på.
Men det är förstås bara spekulationer och om du vill kan du vifta bort det som trams.

Tror E är den bästa drogen om man bara ska ta den en gång. Kommer ihåg första gången ja pröva E allt var perfekt, och ja hade ingen ångest dagen efter för ja tyckte att det var fan värt de!. Andra gånger ja prövade E var inte hälften så bra som första gången.
Citera
2008-03-14, 23:14
Bannlyst
Cannabis. Eller kanske lustgas om du vill ha ett kort rus.
Citera
2008-03-15, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shabon
Tror E är den bästa drogen om man bara ska ta den en gång. Kommer ihåg första gången ja pröva E allt var perfekt, och ja hade ingen ångest dagen efter för ja tyckte att det var fan värt de!. Andra gånger ja prövade E var inte hälften så bra som första gången.
Ok, då tar jag tillbaks det jag sade. Har ingen erfarenhet av E så jag passerar bara vidare det jag hört från andra.

Tycker fortfarande inte att TS ska prova droger. Han verkar ju uppenbarligen tro att alla droger är samma sak om han frågar vad han borde prova. Skulle det inte vara bättre att han faktiskt tog sig lite tid att läsa igenom några FAQ's som finns på forumet där de olika drogernas rus beskrivs och sedan därefter ta ett beslut om vad han vill prova, om han nu nödvändigtvis måste prova. Känns ju mest som att han är ute efter att ha provat droger för att han tycker det verkar "ballt".
Citera
2008-03-15, 01:28
Medlem
fentssons avatar
Det finns vissa saker man aldrig ska prova, bland dessa har droger en stark första placering!

Läs mer om de olika drogerna och deras effekter och bilda dig en egen upptattbning av vad du vill uppleva och hur stora risker du vill ta!

Fatta sedan ett beslut och lev med konsekvenserna

Om jag vetat vad jag vet idag så hade jag nog aldrig tagit droger och följt läkarens ordination till punt och och pricka! Men det är bara min upplevelse!
Man förstår först samhällets "antidrogpropaganda" när man väl har gått över trösklen!

Lycka till
Citera
2008-03-15, 06:18
Medlem
MagicMacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Vilken drog är bäst att prova första gången?

Alkohol duger nog till dig
Citera
2008-03-15, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Sant, det man inte vet om går man inte miste om. Tycker faktiskt att det kan vara bättre i många fall att leva i ovetskap än att bruka droger.

Det stämmer väldigt bra det...Man uppskattar tex inte de gamla hederliga fyllorna längre
Citera
2008-03-15, 07:25
Medlem
Rogge-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Vilken drog är bäst att prova första gången?

Behöver du fråga det så ska du nog inte prova nåt alls ännu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in