Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Nu r det s att alla skrattar t dig.
Nja, bara de som inte kan lsa och anvnda huvudet.
Roligt att du kan ta den mest oserisa och banal diskussionen och bli otrevlig.
Citat:
Vet du nnting om MMA verhuvudtaget? Brottning r inte allt inom MMA. Brock i vilken annan viktklass som helst r chansls. Sen kan jag erknna att jag inte har 100% koll p de amerikanska brottnings klasserna. Men det har ingen betydelse eftersom alla jag nmnde r bttre p MMA n Brock. Han har som sagt enbart brottning och storlek.
Ne brottning r inte allt inom MMA men en vldigt stor del.
Striking r inte heller allt.
Varfr skulle Brock vara chansls i vilken annan klass somhelst? Kolla p Gray Maynard.
Att Brock skulle vara smre n alla dessa; Jon Jones, Henderso, Chael Sonnen, Mo Lawal, Randleman, Randy, GSP; r ju rent ljevckande. Randy har han redan spat och resten r avsevrt smre rankade i sin viktklass jmfrt med Brock. (med undantag av GSP och mjligen Henderson)
Citat:
Fr att hans tv titelfighter enbart kan imponera p bgar, rednecks, och folk som inte kan ett skit om MMA.
Tihi. Nu r du allt bra fnig serben.
Citat:
Men oj frlt han har haft viktvertag i en fight. Och den rknas knappt nr man pratar om hans meriter, just pga att Lindland var mindre. Brock dremot mter enbart mindre motstndare.
Randleman, Kosaka, Babalu och Arona? Samt majoriteten av de han mtte i rings.
I sina strsta vinster mot Crocop och Nogueira var han i stort sett jmnstor. I vikt. Nogueira vgde mjligen ngra lbs ver.
Att Brock mter mindre motstndare r vl ganska sjlvklart d han ligger p maxgrnsen fr viktklassen.
Citat:
Om vi ltsas att det gick att ndra deras storlek s att alla vgde 85kg(under matchen) samtidigt som de behll deras nuvarande fysiska proportioner. Allts inte att de behver lgga p eller gra av med kilon.
1. BJ
2. Fedor
3. Silva
4. GSP
Mellan dessa tror jag det skulle g s hr
BJ vs Fedor
Jag tror det skulle bli en boxningsmatch dr BJ till slut vinner. Annars r frgan ifall Fedor skulle kunna ta ner BJ med sin hftkast. I s fall tror jag Fedor skulle kunna trtta ut BJ och till slut vinna. Men jag hller nd BJ som favorit.
BJ vs Silva
Silva r bttre stende och skulle nog kunna knocka BJ. Mjligtvis med knn om inte med nvarna.
BJ vs GSP
Om dessa tv mts under de frutsttningar jag gav s tror det skulle bli en helt annan match n tidigare. GSP skulle rka ut fr samma sak som Florian och Diego nyligen gjort.
Fedor vs Silva
Jag tror Fedor hade dominerat Silva p marken ungefr som han gjorde mot Nog.
Fedor vs GSP
Fedor skulle vinna stende och nr han vl blir nedtagen s skulle han frsvara sig p ett utmrkt stt.
Silva vs GSP
GSP skulle skert ta ner Silva men vl p marken skulle inte s mycket mer hnda. Tror att Silva skulle skada honom rejlt den period de str upp.
Intressant att du tror Silva kommer klara sig vl p marken mot dessa fighters. GSP har fantastiska passeringar och Silva har visat svaghet. Han blir ofta passerad frn guard.
BJ skulle kunna ta ner Silva och avsluta honom.
Att lista top4 r ju dock en baggis och inte vidare intressant. Lt oss se 5-10 nu!