Citat:
Ursprungligen postat av RonaldoUtd
Nu är det så att alla skrattar åt dig.
Nja, bara de som inte kan läsa och använda huvudet.
Roligt att du kan ta den mest oseriösa och banal diskussionen och bli otrevlig.
Citat:
Vet du nånting om MMA överhuvudtaget? Brottning är inte allt inom MMA. Brock i vilken annan viktklass som helst är chanslös. Sen kan jag erkänna att jag inte har 100% koll på de amerikanska brottnings klasserna. Men det har ingen betydelse eftersom alla jag nämnde är bättre på MMA än Brock. Han har som sagt enbart brottning och storlek.
Näe brottning är inte allt inom MMA men en väldigt stor del.
Striking är inte heller allt.
Varför skulle Brock vara chanslös i vilken annan klass somhelst? Kolla på Gray Maynard.
Att Brock skulle vara sämre än alla dessa; Jon Jones, Henderso, Chael Sonnen, Mo Lawal, Randleman, Randy, GSP; är ju rent löjeväckande. Randy har han redan spöat och resten är avsevärt sämre rankade i sin viktklass jämfört med Brock. (med undantag av GSP och möjligen Henderson)
Citat:
För att hans två titelfighter enbart kan imponera på bögar, rednecks, och folk som inte kan ett skit om MMA.
Tihi. Nu är du allt bra fånig serben.
Citat:
Men oj förlåt han har haft viktövertag i en fight. Och den räknas knappt när man pratar om hans meriter, just pga att Lindland var mindre. Brock däremot möter enbart mindre motståndare.
Randleman, Kosaka, Babalu och Arona? Samt majoriteten av de han mötte i rings.
I sina största vinster mot Crocop och Nogueira var han i stort sett jämnstor. I vikt. Nogueira vägde möjligen några lbs över.
Att Brock möter mindre motståndare är väl ganska självklart då han ligger på maxgränsen för viktklassen.
Citat:
Om vi låtsas att det gick att ändra deras storlek så att alla vägde 85kg(under matchen) samtidigt som de behöll deras nuvarande fysiska proportioner. Alltså inte att de behöver lägga på eller göra av med kilon.
1. BJ
2. Fedor
3. Silva
4. GSP
Mellan dessa tror jag det skulle gå så här
BJ vs Fedor
Jag tror det skulle bli en boxningsmatch där BJ till slut vinner. Annars är frågan ifall Fedor skulle kunna ta ner BJ med sin höftkast. I så fall tror jag Fedor skulle kunna trötta ut BJ och till slut vinna. Men jag håller ändå BJ som favorit.
BJ vs Silva
Silva är bättre stående och skulle nog kunna knocka BJ. Möjligtvis med knän om inte med nävarna.
BJ vs GSP
Om dessa två möts under de förutsättningar jag gav så tror det skulle bli en helt annan match än tidigare. GSP skulle råka ut för samma sak som Florian och Diego nyligen gjort.
Fedor vs Silva
Jag tror Fedor hade dominerat Silva på marken ungefär som han gjorde mot Nog.
Fedor vs GSP
Fedor skulle vinna stående och när han väl blir nedtagen så skulle han försvara sig på ett utmärkt sätt.
Silva vs GSP
GSP skulle säkert ta ner Silva men väl på marken skulle inte så mycket mer hända. Tror att Silva skulle skada honom rejält den period de står upp.
Intressant att du tror Silva kommer klara sig väl på marken mot dessa fighters. GSP har fantastiska passeringar och Silva har visat svaghet. Han blir ofta passerad från guard.
BJ skulle kunna ta ner Silva och avsluta honom.
Att lista top4 är ju dock en baggis och inte vidare intressant. Låt oss se 5-10 nu!