• 5
  • 6
2008-03-16, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bernard
Personligen tror jag inte att de är scammers utan att de helt enkelt tagit sig vatten över huvudet affärs- och organisationsmässigt (om jag inte missminner mig så startades SD av en vanlig postare här på forumet).
Dom skickar sockerpiller för fan!
Citera
2008-03-16, 18:50
Bannlyst
Skumt att Hulk Hogan endast fick 88 kapslar när han utlovades hundra. Menar, är det sockerpiller det handlar om så borde de väl ändå skicka rätt mängd kapslar? Jag räknade för övrigt mina i påsen som skulle innehålla 100 och fick de till 97 kapslar "sockerpiller". Antingen är de jävligt dåliga på att räkna eller så har de dragit i sig allt phena för eget bruk. Dålig stil att de inte ens besvarar mejlen när de lovar svara inom 24 timmar. Bara fortsätta mejla och be om kompensation så kanske de vaknar till liv. Eller så är det dom själva som OD:at och ligger på lassa...

SD vakna! Vi är många som vill ha ett fungerande SD som förgyller vår vardag.
Senast redigerad av MisterÅgren 2008-03-16 kl. 19:12.
Citera
2008-03-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Dom skickar sockerpiller för fan!

Jag tror inte att inkompetens kan uteslutas som orsak (oförmåga att hantera så små mängder, att de blivit lurade av sina leverantörer etc.).

Detta ändrar givetvis inte det faktum att de har en absolut skyldighet att informera om detta och kompensera drabbade kunder, och att de måste skärpa sig ifall de är måna om sin fortsatta existens.
Senast redigerad av Bernard 2008-03-16 kl. 19:15.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in