2008-03-13, 20:55
Medlem
Tråd: http://www.flashback.org/showthread.php?t=630000

admins inlägg:
Citat:
Jag har gjort en översyn gällande den brittiska lagstiftningen, och kommit fram till att den tidigare tolkningen varit onödigt hård. Jag ser just nu över reglerna, och kommer presentera nya regler inom kort.
http://www.flashback.org/showpost.php?p=10197519&postcount=7

Jag är bara lite nyfiken på vad "inom kort" innebär, och på vilket sätt reglerna kommer att ändras (ja, jag har försökt fråga i tråden ifråga, men mitt inlägg släpptes inte igenom, så jag frågar här istället).
Citera
2008-03-13, 21:09
Medlem
Scrambles avatar
Inom kort = Till sommaren, tidigast...

Citera
2008-03-13, 21:22
Medlem
i.b.ms avatar
Funderade också när inom kort infaller min gissning är att inom kort infaller veckan efter att wikin öppnas
Citera
2008-03-13, 21:22
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Jag är bara lite nyfiken på vad "inom kort" innebär, och på vilket sätt reglerna kommer att ändras (ja, jag har försökt fråga i tråden ifråga, men mitt inlägg släpptes inte igenom, så jag frågar här istället).
Vänta nu lite här, som det är nu så verkar det som att man får skriva oavsätt ålder, är det verkligen någonting du vill ändra på?

Byt tillbaka till din riktiga avatar, känner inte igen dig annars!
Citera
2008-03-14, 01:59
Medlem
El Zorros avatar
OT raderat. Nya regler är på gång.

/Mod
Citera
2008-03-19, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
OT raderat. Nya regler är på gång.

/Mod
Okej. Men är de "på gång" som vanliga människor menar, eller är de "på gång" precis som Flashbacks chat var "på gång" i ett år eller så och wikin varit "på gång" i en evighet (och skulle ha lanserats i november enligt admin)?
Citera
2008-03-19, 03:27
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Okej. Men är de "på gång" som vanliga människor menar, eller är de "på gång" precis som Flashbacks chat var "på gång" i ett år eller så och wikin varit "på gång" i en evighet (och skulle ha lanserats i november enligt admin)?

De är "på gång" som vanliga människor menar.

/feldgrau
Citera
2008-03-19, 21:30
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
De är "på gång" som vanliga människor menar.

/feldgrau

Borde inte de nya reglerna återspegla sig i admins remissförslag för nya forumregler? Ser ingen större skillnad vid en hastig genomläsning av förslaget...
Citera
2008-03-19, 22:14
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Borde inte de nya reglerna återspegla sig i admins remissförslag för nya forumregler? Ser ingen större skillnad vid en hastig genomläsning av förslaget...

Då kan du ju ge förslag till förändringar i remisstråden.
Citera
2008-03-19, 22:21
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Då kan du ju ge förslag till förändringar i remisstråden.

Jag är personligen nöjd med de regler som finns ifråga om barnporr och skildring av sex med minderåriga därför vill jag inte föreslå någon ändring. Däremot har admin sagt att nya regler är på gång och det remissförslag som finns ute har inga större ändringar i frågan, därför undrar jag lite försynt om inte den nya modifierade policyn borde inkluderas i remissen...
Citera
2008-03-19, 22:33
Medlem
Inzaits avatar
Det kommer när det kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in