• 1
  • 2
2008-03-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DennisOlof
Halling_, detta borde funka.

En .img .iso eller vad det nu är går att mounta i Daemon Tools. På din dator. Då kan du komma åt innehållet via utforskaren.

Därefter bara kopiera båda mapparna och sedan borde du kunne föra över dem till din mediaspelare.

Allt hänger på HUR mediaspelaren hantera filer, om den kräver något speciellt format eller hur man lägger dit sakerna så den kan spela upp filerna. Du ska inte behöva göra tidsödande konverterings osv.

Du har fortfarande inte talat om vilken mediaspelare du har. Det borde också stå i manualen hur man ska göra för att få det och funka

Gör jag det så öpnar mediaspelaren en fil var för sig. så filmen blir inte samanhängande. måste få ihop det till en o samma fil.
Citera
2008-03-13, 21:38
Medlem
DennisOlofs avatar
Halling_, ja men då är ju problemet löst.

Du sammanfogar bara vobfilerna så är det klart, då får du en enda stor fil och det är bara att titta på den i mediaspelaren.

Hur det fungerar med textning vet jag inte men det går ju.

Finns flera program för detta där man väljer i vilken ordning filerna ska klistras ihop.
Citera
2008-03-13, 22:45
Medlem
Döp om

Döp om den till .iso
Så får jag göra i min mediaspelare.
Då spelar den den
Kan tillägga att det är en tvix.
Hadde en LaCie Silverscreen förut och det var samma sak där.
Så prova att döpa om .img till .iso
Senast redigerad av torba 2008-03-13 kl. 22:50.
Citera
2008-03-13, 22:54
Medlem
DennisOlofs avatar
torba det kanske funkar.

Kom på en sak, VILKEN mediaspelare HAR du. Vi har fortfarande inte fått veta det, sådan underlättar alltid när man försöker hjälpa folk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in