Min polare tålde för ett tag sedan snus. Men efter att han inte hade snusat på ett tag så tålde han det helt enkelt inte, han spyr för varje portion han tar. Han vill verkligen tåla snus. Så vad kan han göra för att börja tåla det igen?
Tack för svar!
Har man hört något dummare? Snusa är skit, jag har nyss slutat och tycker din kompis ska tänka sig för en extra gång.
Jag hade ett liknande problem efter en veckas uppehåll. Jag spydde dock inte, men blev lätt illamående på något sätt. Började snusa vit portion istället och problemet var ur världen.
Jag blir dålig i magen av white portion (som jag skrivit i någon annan tråd) speciellt de gjorda av swedish match. Magknip främst, två gånger riktigt hemska då det känts som ett blodtrycksfall. (Magen värker så det nästan svartnar)
har aldrig spytt dock, har väl svalt så mycket lössnus så att magen inte går back.
Snusa inte om ni spyr jävla idioter. Bete er som vuxna människor förfan. Man ska ju inte sitta och trycka i sig nått skit man inte gillar bara gör att det är "coolt"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!