2011-07-26, 21:26

Det enda jag har att vinna på att komma till Sverige är en bättre ekonomisk trygghet, men det intresserar mig inte. Så nej, jag har inget att förlora. Man blir inte magsjuk för att man går till brickstället på en restaurang och äter rester, så man överlever alltid på något sätt.

Jag gorde många intressanta saker även i Sverige, men jag uppskattade ingenting av det.
Om ett tag kommer jag att börja cykla runt i Europa. Som du säger, det krävs mod för att göra sådana saker. Samt även lite kreativitet. Jag tänker förvisso inte att försvinna utan jag vill bara cykla för att det är härligt och billigt, men personer som jag berättar det för skrattar bara åt mig. Så de ska minsann få se
Det finns ändå personer som uppmuntrar mig, fast dessa lever redan på gatan
[/QUOTE]
Om ett tag kommer jag att börja cykla runt i Europa. Som du säger, det krävs mod för att göra sådana saker. Samt även lite kreativitet. Jag tänker förvisso inte att försvinna utan jag vill bara cykla för att det är härligt och billigt, men personer som jag berättar det för skrattar bara åt mig. Så de ska minsann få se

Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106