2008-03-13, 18:39
Medlem
ariers avatar
Såklart att jag inte gjorde.
Jag satt hemma och grät över mitt uteblivna slutbetyg samtidigt som jag fick joltcola intravenöst.
Citera
2008-03-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Du uppvisar förortsblattens typiska drag. Dålig svenska, små hot, os.v. Bara "koosinerna" som fattas.

Och det antagandet är logiskt för att?

Och? Jag har nog mkt kortare tålamod än alla er och brukar lösa sånna här diskussioner med våld, tyvärr.

Orkar inte mer hah ha ett bra liv tönt ciao
Citera
2008-03-13, 19:02
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeathRow
Och? Jag har nog mkt kortare tålamod än alla er och brukar lösa sånna här diskussioner med våld, tyvärr.

Orkar inte mer hah ha ett bra liv tönt ciao
Om du brukar lösa såna här diskussioner med våld lär du får spendera en stor del av ditt liv bakom galler, men ha det så kul, du lär inte bli saknad här.
Citera
2008-03-13, 19:11
Medlem
bona officias avatar
kan du inte låna kussens bmw 320 då?
Citera
2008-03-13, 20:03
Medlem
efamans avatar
Hehe, underhållande tråd.

Om man ska säga nånting on topic så är det väl det som redan nämnts: sitta ensam i en förvisso cool bil = tråkigt. Stå as kalas på ett flak eller släp tillsammans med ett rejält gäng polare = roligt.

Ska man tvungen åka ensam i en bil, se för fan till att åka öppen bil. En på min student åkte Rolls Royce. Satt i baksätet och tittade ut genom rutorna. Såg jävligt roligt ut...
Citera
2008-03-13, 21:15
Medlem
torrenttobbes avatar
Haha ärligt talat where is the love?
Kan inte bara killen få ett svar på sin fråga?
Citera
2008-03-13, 21:18
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Haha ärligt talat where is the love?
Kan inte bara killen få ett svar på sin fråga?

Han är inte värd ett svar, så enkelt är det
Citera
2008-03-13, 21:21
Medlem
torrenttobbes avatar
Men det kan ju vara så att någon annan är intresserad av svaret också.
Om man svarar i den här tråden så slipper man ju en ny onödig tråd när nästa person undrar?
Citera
2008-03-13, 21:27
Medlem
Studenten bil

Citat:
Ursprungligen postat av DeathRow
Någon som vet nån hemsida till ett sånt företag som inte är allt för dyrt?

Kolla med närmast raggar klubb?/classic car club/ Kan väl va nån som har en muskelbil eller dyligt! Säkerligen ställer ägaren upp gratis om du pröjsar soppan! skulle jag ha gjort! sån folk gillar att visa upp sina bilar!
Citera
2008-03-13, 21:41
Medlem
Hahaha Höll på att sätta kvällsölen i halsen när jag läste denna tråden.
Klart killen vill åka BMW när han tar studenten! Dom svenska tjejerna uppskattar väll inte när han står och dricker Baranoff vodka på lastbilsflaket med sina brushor.

Varför så mycket hat i tråden? Seså gratulera honom till sitt "Nästan godkänt" i svenska för invandrare nu.

Låna bilen istället, det kommer bli förbannat dyrt med studielånen från komvux ändå

Hälsa pappsen
Senast redigerad av Kubiken 2008-03-13 kl. 21:59.
Citera
2008-03-13, 22:29
Medlem
Man förstår att det är mycket våld på stan, när en kille inte klarar lite "cybertjafs", utan att börja hot med slå ned folk...
Citera
2008-03-13, 22:45
Medlem
Kanske förklarar varför han ska åka ensam i en bil? han har inga vänner helt enkelt

Citat:
Ursprungligen postat av Leffe_sthlm
Man förstår att det är mycket våld på stan, när en kille inte klarar lite "cybertjafs", utan att börja hot med slå ned folk...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in