Njae stjlv gr jag igng nr det r klassiskt 80-90 tals porr
<---------
Dr tjejerna faktiskt sg genuint snygga ut till skillnad frn dagens vandrande pinnar till blondiner med rakt trkigt hr & silicon-glasskulebrst. Jag gillar det hr nr det frmedlas med ett slags gladporr-tnk fasst det ndock frblir hardcore p samma gng, dvs med knslosnack & dlig humor som frspel fr att sedan ta den i 2:an i nsta sec (obs tjejen) Dr snubbarna ifrd truckerkeps (P.North, Tom Byron, Jerry Butler, Ulf Adelsson + 5 st till totalt

) spelade korkade bortkomna kids som snubblade in i scenerna & var underordnade krringen (till skillnad frn idag) som gjorde motstnd mot den intiativtagande gladlynta honan (fr s vill jag ju stjlv ha det) Om ett pk brnner av ett leende/visar trovrdig njutning under scenen..d kommer jag tyvrr p kommando varje gng
Sammfattningsvis gr jag igng nr det frmedlas knslor & riktiga mnnirskor (man gillar vll att bevittna sndant som liknar det utfrande man stjlv skulle nyttja under akten

) inte trtta krogknull som "Gonzo-porren" representerar, jag kan ioff g igng p Gonzo ochs..men d mste tanten uppfylla visa utseendekriterier som r sllsynta shr p 2000-talet