2008-03-12, 21:06
Bannlyst
Ursäkta att jag tar upp det i den här avdelningen, men den där feedbackavdelningen är ju stendöd (jag postade en fråga där igår utan att den har blivit publicerad).

Häromdagen fick jag eventuellt en tillsägelse av moderatorn tras. Jag frågade honom via pm om det var så eftersom han uttryckte tillsägelsen något vagt i tråden. Fick dock inget svar av tras av någon outgrundlig anledning.

Idag fick jag ytterligare en tillsägelse av moderatorn tobes. Inte heller där något svar vid förfrågan i pm. Sedan tidigare har jag garanterat en tillsägelse, vilket isåfall borde innebära att jag nu får en veckas avstängning automatiskt?

Kan någon moderator svara på om jag är avstängd?
2008-03-12, 21:12
Medlem
Vad tur att du påminner Moderatorerna.
2008-03-12, 21:14
Medlem
Scrambles avatar
Du skriver ju inlägg och startar korkade trådar, alltså är du inte avstängd.

Förhoppningsvis åker du på en KFK snart, för du kan inte vara på riktigt. Var dag som kommer tvingas man läsa någonting idiotiskt från din sida.

Flashback vore en bättre plats utan dig.
2008-03-12, 21:20
Medlem
Rostmannens avatar
Ur regel boken:

En varning = Avstängd från forumet i en vecka.
Två varningar = Avstängd från forumet i en månad.
Tre varningar = Helt avstängd från forumet.

Tillsägelser säger du? Du kanske inte borde spela diva och RP Precis allt och alla i tid och otid.
Du har Enbart varit medlem på forumet Flashback sedan 2008-01-15, så du är ju inte direkt någon veteran medlem här.

Nä jag är inte veteran heller, har dock lite mer under mina fötter.
2008-03-12, 22:11
Moderator
tobess avatar
Jag har svarat dig via PM.

Om du är tempbannad märker du av det, det är inte så att du kan logga in på forumet utan problem även om du är bannad.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in