Flashback bygger pepparkakshus!
2008-03-12, 15:13
Medlem
deMarus avatar
Vilka tror ni skulle vinna av;

Smr vs Bandidos, eller AFA mot Bandidos.

Blackarmy vs Bandidos

Blackarmy vs AFA

I ett fullskaligt krig. Tex om ett gäng smr grabbar spöar en hög kille inom Bandidos?
2008-03-12, 15:19
Medlem
SMR och AFA skulle inte ha någon chans, även fast SMR åtminstone har vapen (dock ej någon uppenbar vilja att använda dom). Varför starta en sån här tråd?
2008-03-12, 15:20
Bannlyst
Vem skulle vinna av He-Man och Skeletor? Båda hade lasersvärd och Chainmail Armor +3.

Skämt åsido, hur ska någon kunna veta det? Det är väl bara att se till medlemsantalet i varje "klubb" så får du se vem som är överlägsen. Menar du att hela SMR skulle slåss mot hela Bandidos på öppen gata? Utan tillhyggen?

AFA är väl överlägset den största organisationen kan jag tänka mig, och de skulle därmed vinna.
2008-03-12, 15:27
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueDepths
Varför starta en sån här tråd?

Jag har funderat på det länge. Det vore ju gött om SMR kunde göra riket en tjänst och få bukt med tex bandidos. Så jag frågade FB vad ni tror.
2008-03-12, 18:05
Medlem
Black army är väl bara en supporterorganisation som kan ha medlemmar i olika kriminella grupper.
2008-03-12, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
AFA är väl överlägset den största organisationen kan jag tänka mig, och de skulle därmed vinna.

Ja, och tusen får skulle vinna över hundra tigrar.
2008-03-12, 19:00
Medlem
Gandolfinis avatar
Judarna är bara 20,000 i Sverige och vinner allt ändå .-(

Ingen annan har en chans, där kan du snacka om organiserad brottslighet
2008-03-12, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru

Blackarmy vs Bandidos

Blackarmy vs AFA

I ett fullskaligt krig. Tex om ett gäng smr grabbar spöar en hög kille inom Bandidos?

Vore det inte rätt tufft om Flashback höll på åldersgränsen? Vad fan är det här?
2008-03-12, 21:03
Medlem
Fiskmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru

Blackarmy vs Bandidos

Blackarmy vs AFA

Blackarmy? Hur fick du in de i de hela? AIK:s supporter organisation mot Bandidos. Som att säga Guliganerna vs Bandidos. De går inte riktig att få in Blackarmy i det hela dom går in för att fixa Bussresor till bortamatcher Bandidos säljer knark.

Anntar att du menar Firman eller?
2008-03-12, 22:02
Medlem
Alltså kan inte FB sätta in tio moderatorer på heltid i det här forumet? Tror det skulle höja kvalitén ett snäpp...
2008-03-12, 22:06
Medlem
d3vs avatar
Sjukt hur mycket man kan skratta tack vare en tråd

Ring till respektive organisation och fråga
2008-03-12, 23:56
Medlem
Engelbreckts avatar
Betraktar det här som en lektråd snarare än en seriös fundering och låser därför denna tråd och hänvisar till Laidback där attityden är lite mer avslappnad.

Tråd låst.

Ev. synpunkter på detta tas via PM.

/mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in