• 3
  • 4
2008-03-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormlykta
Det finns ju hur många nybörjartrådar som helst här men de handlar om en specifik drog.

Jag har aldrig knarkat men är lite nyfiken på det eftersom allt annat i livet har gått åt helvete.

Vad ska man prova för att få positiv effekt första gången tycker ni?
Jag vet inte riktigt vad jag ska fråga för jag vet inte ett skit om detta.
Ge mig ett tips på nåt som man blir på gott humör av, ungefär som en jävligt lyckad fylla.

testa inget. håll dig till vingelvatten.
Citera
2008-03-13, 19:36
Medlem
Trollishs avatar
Ta ingeting är mitt förslag. Håll dig till alkoholen den kan ställa till tällräkligt.
Citera
2008-03-16, 02:50
Bannlyst
XTC
Citera
2008-03-16, 12:42
Medlem
Jag har också känt som du känner och min räddning var tramadol. Det enda problemet med tram är att man inte kan sluta. När mina pengar var slut mådde jag sämre än vad jag gjorde när jag började.
Citera
2008-03-16, 13:12
Medlem
TurboBoosts avatar
Inte tramadol eller benso för guds skull.

Visst mår man bättre, men ju mer det hjälper desto mer beroende blir du. Jag körde ett tramadolrace under en vecka och var helt fast i det efteråt, men jag körde en AT och bestämde mig för att aldrig mer göra om det.

Det finns inget som heter "lätta" opiater i mitt tycke.. allt handlar om dos och hur länge man använt det

edit: som svar på din fråga kanske svamp i låg dos. Bättre med låg dos först för att avgöra sin egen tolerans. Ha gärna en nykter kompis med dig (det finsn en guide för hur man handskas med folk påverkade av psykedelika här på forumet som han kan läsa först).
Senast redigerad av TurboBoost 2008-03-16 kl. 13:18.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in