2008-03-11, 20:51
Medlem
Wolfen22s avatar
Har försökt i typ ett halvår att säkerhetskopiera men den lyckas aldrig. Först berodde det på att jag försökte säkerhetskopiera för mycket, så jag provade att bara säkerhetskopiera ett värdelöst dokument men den lyckas inte med det heller.
Så nu påminner den mig om att säkerhetskopiera stup i ett (trots att jag ställt in den på "kör aldrig") och när jag försöker leder det till samma resultat.

För övrigt har jag ingenting speciellt på datorn som jag inte kan leva utan, bortsett från musik som vore ett helvete att fixa igen, men det upptar ändå mer är 2 gig som jag har till mitt förfogande.

Vill trots allt slippa alla jobbiga meddelanden, så vad gör jag fel?
Senast redigerad av Wolfen22 2008-03-11 kl. 20:56.
Citera
2008-03-11, 21:50
Medlem
RollerBoySEs avatar
IT-säkerhet -> Datoranvändning

/Mod
Citera
2008-03-13, 20:37
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfen22
Har försökt i typ ett halvår att säkerhetskopiera men den lyckas aldrig. Först berodde det på att jag försökte säkerhetskopiera för mycket, så jag provade att bara säkerhetskopiera ett värdelöst dokument men den lyckas inte med det heller.
Så nu påminner den mig om att säkerhetskopiera stup i ett (trots att jag ställt in den på "kör aldrig") och när jag försöker leder det till samma resultat.

För övrigt har jag ingenting speciellt på datorn som jag inte kan leva utan, bortsett från musik som vore ett helvete att fixa igen, men det upptar ändå mer är 2 gig som jag har till mitt förfogande.

Vill trots allt slippa alla jobbiga meddelanden, så vad gör jag fel?

Om du vill stänga av det så klickar du på säkerhetskopierings ikonen och väljer avaktivera, om du vill använda det där emot så måste du välja filer som t.e.x bilder som inte tillsammans överstiger 2 gig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in