Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-10, 20:08
Medlem
Maeglins avatar
Jag har för lite tid och har bett Admin om en bannlysning. Han kan ha missat detta. Kan inte någon annan av er mods göra slag i saken och trycka på röda knappen?

Har som sagt redan skickat pm och undrar bara i all ödmjukhet och någon kan utdela min nådastöt. Jag hinner helt enkelt inte med FB längre!

Ni har inte funderat på att införa en självbanningsfunktion på forumet?
2008-03-10, 20:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Kan du inte bara sluta använda ditt konto då? Istället för att leka dramaqueen?
2008-03-10, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Låt dramaqueen vara. Han måste ju få sin dagliga
ranson uppmärksamhet.
2008-03-10, 20:11
Medlem
Ska bli skönt att slippa dig.
2008-03-10, 20:12
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Så är det inte alls! Jag loggar på trots mitt pm till admin. Vore helt enkelt skönt att inte kunna göra detta. Någon dramqueen är jag inte. Skriv inget i tråden om du tror det. Jag är uppriktig då jag söker en mod för att få hjälp med detta.
2008-03-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Så är det inte alls! Jag loggar på trots mitt pm till admin. Vore helt enkelt skönt att inte kunna göra detta. Någon dramqueen är jag inte. Skriv inget i tråden om du tror det. Jag är uppriktig då jag söker en mod för att få hjälp med detta.
Och du har glömt hur man skickar pm, antar jag?
2008-03-10, 20:20
Medlem
tjaboooos avatar
Kolla pm Maeglin
2008-03-10, 20:23
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Och du har glömt hur man skickar pm, antar jag?

Det hade jag ju gjort.
2008-03-10, 20:33
Medlem
jerkuss avatar
Jag förstår inte den eviga bitterheten alla på det här forumet visar när en användare vill säga hejdå eller ber om att bli bannad på det här sättet. Vad är grejen? Att säga "nu drar jag, tack för den här tiden" är något högst mänskligt och har ingenting med uppmärksamhetssökande att göra. Man vill väl bara se om någon har något sista att säga, och kanske lägga något sista ord till någon kontrahent eller så. Varför gnäller ni så jävla mycket? Maeglin bad om att bli bannlyst, er åsikt om huruvida det är dåligt eller bra eller töntigt eller ballt är inte efterfrågat. Skärp er.
2008-03-10, 20:46
Medlem
Är det inte lättare att råka starta en tråd om tex piratkort?
Klappat och klart inom 5min typ.

Självbanningsfunktionen skulle gå varm på fyllan hos vissa som sen bönar och ber om att få tillbaka sitt konto under måndagen.
2008-03-10, 20:57
Medlem
Heinzes avatar
Till Maeglin och andra som tänkt på att banna ut er, jäkligt onödigt om ni frågar mig. Tänk om ni ångrar er om två månader då är det kört. Ni kan inte starta upp en smurf för de anses ni ha brutit mot er bannlysning.

Det dröjer sex månader innan ni kan ansöka om amnesti.

Öppna word, klottra ner ett tjugotal tecken, använd detta som lösenord, kasta worddukumentet och byt e-posten i kontrollpanelen till

sfsgsagg@hotmail.com eller dylikt.

Så, ni kan komma tillbaka när ni har tid för forumet igen.

Till Maeglin (igen) tråkigt att du sticker, vi höll inte med varandra i många ämnen men du var en tillgång på forumet. Hoppas att du återkommer (om sex månader då med beviljad amnesti )
Senast redigerad av johnny_vicious 2008-03-10 kl. 20:57. Anledning: bort med regelbrott i citatet
2008-03-10, 20:58
Medlem
johnny_viciouss avatar
tråd rensad på regelbrott. Meaglin: det kommer snart, jag låser den här tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in