Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2008-03-10, 17:33
  #1
Medlem
ProfetMagnets avatar
som nämnt så handlar det om en tripp som varade intensivt från onsdag 17.00 till torsdag 18:xx. Jag o 3 polare tänkte köra lite syra en onsdagseftermiddag men lite visste vi vad som komma skulle. jag o en kompis hade provat syra förut o den 3:e hade inte så vi började med 1 var (hade blivit varnad av killen att dem va "sjukt starka") gick ut i skogen på en promenad. Vi va ute i 2 tim o kännde inget, blev påhoppad med, vilken skit syra osv. så jag sa visst, vi tar en till. Så blev det, 1 till för oss 2 erfarna. gick in i hans hus o BANG!!! det slog lagom till att 7 andra polare bara dök upp. jag gick ut för lite luft o såg att himlen va full med röda o gröna fyverkerier. polarna va kvar några tim sen blev vi ensamma. vi skulle kolla på film via internet, BAD IDEA!!, vi klarade inte av det så vi skrev ner i våran bok: internet är offlimit! vi försökte dra på en dvd men förstod inte riktigt menyn, så vi försökte med internet, funkade inte nu heller, kollade i boken, offlimit, just fan, glömde. satt o diskuterade vilken form rummet hade o varför simpson som kom på på nått sätt hade typ 3 färger totalt o inga mönster över huvud taget. klarade inte å hänga med så vi funderade på vad vi ville göra. det lät ty såhär (vi hade nu suttit i hans säng o snackat i 10 tim o ruset va som "värst") :


-ska vi göra något?
-a visst, vad?
-vi kan ju göra vad vi vill! vi behöver inte sitta här om vi inte vill
-sant, vad ska vi göra då?
-vet inte, jag vill fan se på tv o sitta här o chilla o snacka
-a, fan jag med
-jag med!
-haha, men vi sitter ju just o gör det
-a, men vill vi göra nått annat?
-visst, men vad?
-vet inte, vad tycker ni?
-jag tycker vi har det soft
-fan, jag med hahaha
-a, håller med
-men då gör vi exakt vad vi vill
-men det känns som vi inte kan göra nått annat
-men vi vill ju inte
-men hade vi kunnat om vi velat?
-vet inte, troligen inte, men varför göra nått vi inte vill


så satt vi där till 9 på morgonen o funderade på om trippen skulle gå över innom en vecka. Det va inte så att vi hade tröttnat med det va så sjukt intensivt så länge att man va typ rädd att fastna :P.
vi hade lite drygt 5 g gräs. Nu ska vi landa o gå o käka nått, vi rökte kanske 8 joint men kännde inget. gick ner till källare o kollade på tv o undrade vilken dag o år det var. XXX gick upp till centrum o köpte kaffe i dem största pilotbrillorna jag sett, sjukt kul när han kom hem o tog av dem o visade sina pupiller som täckte upp hela ögongloben. lyckades btw skicka ett sms till min chef kl 4 på morgonen (tog 1,5 tim att skicka : är sjuk, kommer inte, mvh XXX). Detta va en resa man inte tar 2 ggr på 1 år. kunde sova fredag morgon, sov hela fredagen oavbrutet + hela natten o va sjukt trött lördag morgon då jag vaknade kl 14.

Peace Out The Profet
__________________
Senast redigerad av ProfetMagnet 2008-03-10 kl. 17:39.
Citera
2008-03-10, 17:47
  #2
Medlem
någotfints avatar
Jag hade gärna läst mer om vad du såg och hur du kände dig. Själva händelseförloppet var inte så intressant.
Citera
2008-03-10, 18:01
  #3
Medlem
whoareyous avatar
trevligt värre hade ni då ! 2,5/5
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback