2008-03-11, 08:39
Medlem
Kingen_kings avatar
Storasystern har väl klippkort till nervbaneakuten. Eftersom sånt är en ärftlig sjukdom som kan visa sej när som helst så ligger väl en depression nära till hands.
Citera
2008-03-11, 18:35
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Blandar du inte ihop henne med den andra jäntan i popgruppen som hade problem med nerverna....

Jag är nära på 100 % på att personen ifråga pratade om josefine, eftersom vi hade vår diskussion om detta strax efter bilderna med persbrandt cirkulerade i snaskpressen. Å andra sidan är väl namn lätta att förväxla spec. som personerna ifråga är syskon, vem vet? Hursom helst var det väl depression det rörde sig om vad som framkallat denna vet jag ej. men det är ju ett känt faktum att många personers depressioner ofta framkallas/förvärras av ett för djupt tittande i flaskan...
Citera
2008-03-11, 20:04
Medlem
Super man tillräckligt hänsynslöst, samtidigt som man har någon sorts liv, så blir man förr eller senare inplockad på psyket för lite samtal och målning.
Citera
2008-03-11, 23:28
Medlem
Enligt en kvällsblaska så blev ju Josefins mor sjuk - hjärtsjuk - och det kan ju göra att spelningar blir inställda...
Citera
2008-03-12, 07:12
Medlem
YksiKaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syltmunken
Enligt en kvällsblaska så blev ju Josefins mor sjuk - hjärtsjuk - och det kan ju göra att spelningar blir inställda...

Men då borde väl flera av Ainbuskarna mått dåligt, inte bara Josefin. För visst är det två syrror i bandet...
Citera
2008-03-12, 23:22
Medlem
Ja förmodligen blev väl den äldre systern också lite nere av det där... Hon som gått ut offentligt att hon lider av depressioner och blivit tjock av antidepp mediciner.
Citera
2008-10-16, 18:50
Medlem
är hon singel?

Tjena,

Någon kanske vet, är JN är singel dessa dagar? Sprang på en bekant som hävdade att han ligger med henne från och till, intuitivt tror jag inte på det. Därav frågan.

/bain
Citera
2008-10-16, 20:21
Medlem
Curt Hsons avatar
Jag fattar ingenting av den här tråden. Jag såg henne på stan Uppsala några gånger förra (förrförra?) vintern och hon var så snygg och fräsch som det går.
Citera
2008-10-29, 01:40
Medlem
Äppelkäcks avatar
Lever pappan, Närbocken?
Citera
2009-01-10, 17:54
Medlem
Som sagt, tar upp den här tråden igen. Vad gör hon nu?
Gillar henne, söt som socker, men hennes hemsida är inte uppdaterad på länge.
Citera
2009-01-14, 06:07
Medlem
Clara Hertzs avatar
Ja var har Josein tagit vägen?

Såg henne på teve på skansen för flera år, då var hon rykandes påverkad av något.
Citera
2009-02-11, 11:22
Medlem
Uppsala?

Stämmer det att hon bor i Uppsala sedan en tid tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in