Precis som Pirat säger.. Det mesta går ju med flygpost nu då det tar lite väl lång tid att slänga posten i en båt som först ska till england och sedan till typ köpenhamn..
Är det svårt att inte särskriva din jävla tradolantuggande emojävel?
Fan gör du för jävla inlägg valpen?
Och till ts och dennes fråga; hur tror du posten går annars, om inte med flyg? Brevduva eller oljetanker, eller vadå?
För en tio år sedan beställde jag "pumping iron" ifrån Australien och det tog tre månader innan jag fick filmen. Skickade ett mail och undrade varför det tog så lång tid, svaret jag fick var att "båtfrakt" var det billigaste alternativet då de inte hade som vana att skicka till sverige! Idag så kanske det ter sig annorlunda men då fungerade det så!
En god vän har skickat en brevduva från Chriss med 5g på varje ben. Flög hem till duvhängnet (stavfel kanske, är ingen duvexpert) som den skulle.
Det är väl flygpost om nåt?
Låter kanske för bra för att vara sant, men men.
För en tio år sedan beställde jag "pumping iron" ifrån Australien och det tog tre månader innan jag fick filmen. Skickade ett mail och undrade varför det tog så lång tid, svaret jag fick var att "båtfrakt" var det billigaste alternativet då de inte hade som vana att skicka till sverige! Idag så kanske det ter sig annorlunda men då fungerade det så!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!