2008-03-10, 03:24
Medlem
Crinells avatar
Om man beställer något från utlandet, vi säger Canada.. är det då större chans att grejjerna fastnar i tullen om dom skickar det med flyg post ?

Och är det någon som har torskat på det sättet?
Citera
2008-03-10, 05:15
Medlem
Pirats avatar
Det mesta går ju med flygpost i dagsläget.
Citera
2008-03-10, 07:43
Medlem
Skäggbiffs avatar
Precis som Pirat säger.. Det mesta går ju med flygpost nu då det tar lite väl lång tid att slänga posten i en båt som först ska till england och sedan till typ köpenhamn..
Citera
2008-03-10, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Är det svårt att inte särskriva din jävla tradolantuggande emojävel?

Fan gör du för jävla inlägg valpen?
Och till ts och dennes fråga; hur tror du posten går annars, om inte med flyg? Brevduva eller oljetanker, eller vadå?
Citera
2008-03-10, 12:52
Medlem
fentssons avatar
För en tio år sedan beställde jag "pumping iron" ifrån Australien och det tog tre månader innan jag fick filmen. Skickade ett mail och undrade varför det tog så lång tid, svaret jag fick var att "båtfrakt" var det billigaste alternativet då de inte hade som vana att skicka till sverige! Idag så kanske det ter sig annorlunda men då fungerade det så!
Citera
2008-03-10, 15:56
Medlem
Crinells avatar
Sorry för frågan, klockan var sen när jag skapade denna tråd
Citera
2008-03-10, 19:24
Medlem
xen1cals avatar
En god vän har skickat en brevduva från Chriss med 5g på varje ben. Flög hem till duvhängnet (stavfel kanske, är ingen duvexpert) som den skulle.
Det är väl flygpost om nåt?
Låter kanske för bra för att vara sant, men men.
Citera
2008-03-10, 19:52
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
För en tio år sedan beställde jag "pumping iron" ifrån Australien och det tog tre månader innan jag fick filmen. Skickade ett mail och undrade varför det tog så lång tid, svaret jag fick var att "båtfrakt" var det billigaste alternativet då de inte hade som vana att skicka till sverige! Idag så kanske det ter sig annorlunda men då fungerade det så!

Precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in