2008-03-10, 00:53
Medlem
Damp_unges avatar
har letat o läst som fan nu men hittar inga svar.

nån som har blandat cocillana o atarax? funkar det? får man nåt rus alls eller blir man bara otroligt trött??

brukar ibland ta ca 30ml cocillana (lättpåverkad, jag vet!) o känna ett ganska lagom... "brus" i kroppen har 5 st atarax 25mg, är det nå värt om jag petar i mig dom oxå? eller bara onödigt? e ju inte direkt ute efter att somna på en gång...
Citera
2008-03-10, 03:47
Medlem
Onödigt, atarax är bara lätt ångestdämpande. Ger inget behagligt rus, drick lite mer hostsirap istället!
Citera
2008-03-10, 04:46
Medlem
Kokettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damp_unge

nån som har blandat cocillana o atarax? funkar det? får man nåt rus alls eller blir man bara otroligt trött??

brukar ibland ta ca 30ml cocillana (lättpåverkad, jag vet!) o känna ett ganska lagom... "brus" i kroppen har 5 st atarax 25mg, är det nå värt om jag petar i mig dom oxå? eller bara onödigt? e ju inte direkt ute efter att somna på en gång...

Om du lider av hösnuva kan ju ataraxen hjälpa....
Citera
2008-03-10, 09:43
Medlem
Bapelsins avatar
Atarax funkar kanon mot opiatkliande, men annars är det ingenting att ha. Men eftersom du tänkt peta i dig Cocillana så kan det vara bra att ta ett par Atarax samtidigt för att slippa det värsta kliandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Damp_unge

Citera
2008-03-10, 10:07
Medlem
Slivars avatar
Jaa tror du kan skita i Ataraxen o bara dricka saften. När dä va dåligt brun röka i stan bruka jag försöka piffa upp med några atarax också, ingen "väldans" verkan direkt.
Citera
2008-03-10, 10:10
Medlem
fentssons avatar
Atarax i doser över 100mg fungerar ångest befriande på mig, så räkna inte bort atarax helt bara för att det inte är någon benzo!

Det är ju bättre att ta ett par atarax om de funkar mot ångesten än en xanor!
Citera
2008-03-10, 11:42
Medlem
Damp_unges avatar
hehe! jag blev jävla less o sket i det förut när jag har tagit atarax har jag hamnat i nån jobbigt stadie mellan sovande o vaken, har inte kunnat stå, gå eller hålla ögonen öppna, men så fort jag lagt mig så blir jag hyper o får krypningar (säkert bara psykiskt!) o cocillanan får jag sån jävulsk huvudvärk av sparar fan det där tills det e riktigt akut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in