2008-03-09, 22:10
Medlem
Dazedandconfuses avatar
Hej, min första tripprapport försöker så gott jag kan, ge gärna kritik

Kön: Man
Ålder: 18
Längd: 172cm
Vikt: 50kg

Smeknamn för mina 2 kompisar : Pelle och Olof ^^

22.30
Jag och Pelle satt i hans rum och chillade, då ringde det Pelle svarade, de var Olof som hade fixat fram hasch, vi hämtade honom sen gick vi till ica och köpte 1 kg godis 1 cola och 1 chips påse.

23.00 vi kom hem till Pelle satte på cheech and chong nice dreams, pelle hade en idé om att först skulle olof köra sen jag sen han så vi provade det, vilken var ganska tråkigt men det var lättare när vi var vid fönstret, vi delade upp det och olof började han var klar ganska snabbt och plågades av att han inte fick öppna godiset än.

23.30 Nu var det min tur, kanske också ska berätta att vi använder oss av pipa , jag började och kände redan efter en liten stund hur det började gå igång, jag tog resten och la mej brevid olof vi tittade på filmen och åt godiset, medans pelle körde sitt satte vi igång musik.

00.00 sweet emotion pumpade ut ur högtalarna vi njöt och varje gång jag blundade föreställde jag mig olika saker, vatten droppar som droppar ner i vatten och förvandlas till färggranna bubblor och peter i family guy när han står på en pelare som snurrar uppåt mot mig. jag slår upp ögonen och ser min kompis stå vid fönstret, vi ligger i mitten av rummet och på sidan med fönstret känns det kallt stelt , och så vänder jag mig till andra sidan och det ser varmt och mysigt ut med hans röda posters och jag skämtar med olof att pelle är en polsk crackhora och med pipan vid fönstret ser han verkligen ut som en och vi bryter ut skratt

01.00 nu sätter vi på harold and kumar goes to white castle vi sitter upp och tittar även pelle är klar nu, han håller en arm runt min axel och säger "bergodalbana!!!" och lutar sig bakåt och rammlar backåt, det kändes härligt jag föll bakåt i vad som kändes en evigthet sen PANG! jag slog i huvudet, jag sätter mig upp och gnuggar mig i huvudet. vi orkar inte se hela filmen och är tvunga att sätta på musik i stället

01.30 Vi lägger oss ner och lyssnar på mer musik nu är det nån rock låt som va oerhört härlig, volym knappen blinkade i takt med musiken och jag va som hypnotiserad av ljuset, sen hör jag "schkia shcika Shickaaaa paow schkika schika" jag vänder mig om och ser olof göra dessa ljud i takt med musiken jag skrattar i säkert 5-10 min.

02.00 vi äter upp det mesta av godiset och ligger och funderar på att sätta på dude were's my car, men varken jag lr pelle orkade detta det kändes som om den var flera kilometer till skärmen. Tillslut så sätter pelle på filmen och det verkar som om olof redan somnat vi tittade på introt och det sista jag kommer ihåg är när han blir påkörd av tanten och hon säger "fucking stoners"

en härlig fredag!
Citera
2008-03-09, 22:15
Medlem
DigGaNs avatar
Du är ju undernärd mannen
Tripprapporten var lite kort kanske.
Citera
2008-03-10, 16:17
Medlem
shit trodde inte att det gick att skriva något så dåligt, men se på fan du lyckades! Så grattis till den värsta rapport jag läst!
Citera
2008-03-10, 18:06
Medlem
whoareyous avatar
Gick så snabbt att läsa , om den hade varit lite längre/ mer detaljerad så kanske den hade varit bättre.

2/5
Citera
2008-03-11, 16:39
Medlem
Dazedandconfuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeskier
shit trodde inte att det gick att skriva något så dåligt, men se på fan du lyckades! Så grattis till den värsta rapport jag läst!

neeeeeej buhu en på internet som inte gillar mej ska nog gå emo nu xD
men serri kan du inte komma på bättre, om du ska förolämpa mig gör det bra ist för att göra den där klichéen
Citera
2008-03-11, 17:37
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dazedandconfuse
neeeeeej buhu en på internet som inte gillar mej ska nog gå emo nu xD
men serri kan du inte komma på bättre, om du ska förolämpa mig gör det bra ist för att göra den där klichéen

Jag tror inte det handlar om att han vill förolämpa dig. Du skrev en dålig och ointressant rapport helt enkelt. Kan du inte ta kritik ska du nog skriva bättre eller inte alls i fortsättningen.
Citera
2008-03-11, 18:53
Avslutad
Jag tyckte den var ganska kul, helt klart inte meningslöst att du gjorde en tråd om det.
Visst, kort och behövs mer detaljer men ändå värt att posta, och kul att läsa ändå!
Senast redigerad av eratoc 2008-03-11 kl. 19:12.
Citera
2008-03-11, 20:21
Medlem
Dazedandconfuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Jag tror inte det handlar om att han vill förolämpa dig. Du skrev en dålig och ointressant rapport helt enkelt. Kan du inte ta kritik ska du nog skriva bättre eller inte alls i fortsättningen.

om ni ska kritisera, säg iaf vad som va dåligt och hur jag ska göra det bättre, hjälper ju inte om ni ska skriva att det va dålig lr hur?
Citera
2008-03-11, 20:22
Medlem
Dazedandconfuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eratoc
Jag tyckte den var ganska kul, helt klart inte meningslöst att du gjorde en tråd om det.
Visst, kort och behövs mer detaljer men ändå värt att posta, och kul att läsa ändå!

tackar jag ska tänka på att göra den längre och mer detalj rik nästa gång
Citera
2008-03-11, 20:48
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dazedandconfuse
om ni ska kritisera, säg iaf vad som va dåligt och hur jag ska göra det bättre, hjälper ju inte om ni ska skriva att det va dålig lr hur?

Helt riktigt. Jag vill naturligtvis inte vara en surbög som bara gnäller så jag ska ge lite konstruktiv kritik:

Jag upplever att rapporten är tråkig. Det händer liksom inget. Du har skrivit en redogörelse för en vanlig chillkväll med polarna och det är inte jätteroligt att läsa. Nästa gång ni röker eller tar något annat skulle det vara bra om ni gjorde något utöver det vanliga, något som får en att skratta när man läser om det.
Annars var det rätt bra och lättläst skrivet. Ut och hitta på lite galenskap nu så ser jag fram emot din nästa rapport.
Citera
2008-03-12, 03:12
Medlem
Klngs avatar
Gör om gör rätt, lite potential finns det.
Citera
2008-03-12, 04:19
Medlem
DJullmans avatar
2/5 lite mer detaljerat nästa gång vore bra

för överigt tripprapport på cb är :
Senast redigerad av DJullman 2008-03-12 kl. 04:21.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in