2008-03-09, 21:31
Medlem
Hur lång tid tar det för subutex eller subuxone att gå ur kroppen? Min kompis har ett pissprov som ska analyserats.
Citera
2008-03-09, 22:40
Bannlyst
Beror på hur mycket han tagit och under hur lång tid.
Och ärligt talat så gör det ingen skillnad för om de kommer synas så är han körd även ifall någon på FB berättar om de kommer synas eller ej.
Citera
2008-03-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Beror på hur mycket han tagit och under hur lång tid.
Och ärligt talat så gör det ingen skillnad för om de kommer synas så är han körd även ifall någon på FB berättar om de kommer synas eller ej.

Vill du utveckla det där?
Citera
2008-03-11, 00:58
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j01m3

Tror, men bara tror att han hur som helst sitter i skiten och knarkar! Och då är det tydligen kört på något sätt!
Citera
2008-03-11, 09:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j01m3
Egentligne inte men jag gör väl det för din skull då
Det jag menar är att:
Jag tolkade TS inlägg som att hans kompis REDAN varit inne och pissat och nu skall provat analyseras (orly!?). Och vad gör de då för skillnad om vi berättar att han kommer torska eller inte, eftersom skadan är redan skedd. Finns de några spår av sub kvar, och om de letar efter de, så är han redan körd.

Tack för mig, önska din kompis lycka till och vi håller alla tummarna för honom.
Citera
2008-03-11, 11:32
Bannlyst
aldenelektro leker analyserande Arkomann-wannabe
Citera
2008-03-11, 11:37
Medlem
fentssons avatar
Själv så subbade jag ordentligt igår och ska till doktorn idag, ibland så får jag pissa och ibland inte! Inte fan nojar jag över det, det visar ju bara på att jag behöver mer hjälp än tidigare. Sen riskerar jag inte att bli utslängd då jag inte går i något officiellt programm med noll tolerans utan min psyk läkares egna! Han är dansk så han är givmild och skön!
Citera
2008-03-11, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro
Egentligne inte men jag gör väl det för din skull då
Det jag menar är att:
Jag tolkade TS inlägg som att hans kompis REDAN varit inne och pissat och nu skall provat analyseras (orly!?). Och vad gör de då för skillnad om vi berättar att han kommer torska eller inte, eftersom skadan är redan skedd. Finns de några spår av sub kvar, och om de letar efter de, så är han redan körd.

Tack för mig, önska din kompis lycka till och vi håller alla tummarna för honom.

Han tog subden 1 mars och ska pissa den 13 mars o d skickar det på analys.
Citera
2008-03-11, 16:42
Medlem
noreones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sfnix76
Han tog subden 1 mars och ska pissa den 13 mars o d skickar det på analys.
då är han ren.
Citera
2008-03-11, 17:00
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreone
då är han ren.

det tror jag med, om jag vet att jag ska pissa i förväg är jag alltid ren i 10 dagar innan provet. Då känns det säkert på alla sätt och viss, vissa kanske tycker det är onödigt långt men jag ger samtidigt kroppen en chans att vila ifrån medecinerna och rider ut eventuell abstinens!
Citera
2008-03-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
det tror jag med, om jag vet att jag ska pissa i förväg är jag alltid ren i 10 dagar innan provet. Då känns det säkert på alla sätt och viss, vissa kanske tycker det är onödigt långt men jag ger samtidigt kroppen en chans att vila ifrån medecinerna och rider ut eventuell abstinens!

Nån mer som har erfarenhet av detta ämnet?
Citera
2008-03-11, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FleJen
aldenelektro leker analyserande Arkomann-wannabe
Haha, så bara för att jag tycker som jag tycker blir jag en Arkomann-wannabe? Nä det skulle jag inte vilja säga, även om mina inlägg må tyckas likna hans så har han väl knappast någon copyright på sin befattning med ord?
Och dessutom borde väl det faktum att jag är en "wannabe" innebära att jag även vill ha en kanylhatt och injicera flugsvamp och en massa andra påhitt (och dumheter) som allas våra Arkomann hittar på?

Och du, ta inlägget med en nypa salt Jag är inte alltför seriös.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in