• 4
  • 5
2009-06-30, 21:17
Medlem
Svampskalles avatar
Butangas slår på som fan
Citera
2009-06-30, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Butangas slår på som fan
Instämmer, prova ett antal gånger när man var i tonåren och jag tror fan inget slår känslan o bara trycka in en gastub i käften o suga på Men man blir rätt tom i skallen efter några dagars användande o jag e lycklig att jag slutade i tid så jag inte fick några... hmm vad heter det :S skit samma, enda e att jag glömmer bort ord jävligt ofta, men det kan ju va min stora konsumtion av alkohol, benso, röka m.m .. Vad vet jag. Haha
Citera
2009-06-30, 22:57
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Det inlägg jag skrev för ett par minuter sedan, är så användbart, att det skulle kunna appliceras även på denna person.

Du överanvänder dina komman så det nästan gör ont att läsa.
Förstår du, vad jag menar, det känns som, att du är autistisk, och stannar av, mellan varje, betoning.

Lillgammal, tror jag, det kallas, när man, är ung, och försöker, verka äldre, genom att vara, beläst, och rätt näsvis.

OnT: Det kallas att boffa. Pröva med tändargas (sådan på flaska, inte direkt från tändaren. Det är värdelöst).
Fyll en påse, andas in, avlid.

Lycka till!
Citera
2009-06-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampskalle
Butangas slår på som fan

This is true, det releasar massa dmt i skallen. Fast bieffekterna är för många och ruset för kort för att det är något man ska göra flera gånger.
Citera
2009-06-30, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
This is true, det releasar massa dmt i skallen. Fast bieffekterna är för många och ruset för kort för att det är något man ska göra flera gånger.

DMT?
Citera
2009-06-30, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
DMT?

sök.

Citera
2009-07-02, 23:59
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee

Fel. Du blir beng av syrebristen butangasen orsakar, inte att något naturligt DMT skulle "releasas" i hjärnan. Dyngspridare där!
Citera
2009-07-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Fel. Du blir beng av syrebristen butangasen orsakar, inte att något naturligt DMT skulle "releasas" i hjärnan.Dyngspridare där!

Och syrebristen gör så att dmt "releasas" i hjärnan. ("releasas också när man sover) Väldigt lite ja men jag lovar att det är mer än syrebrist om du får dig en riktig feting. Det är en hallucinogenisk upplevelse without a doubt.

Om den här frasen
stämmer in på hur man kände så har man antagligen tagit tillräckligt mycket. Däremot är det inget jag rekommenderar, efter första gången gick jag runt och skakade och var säker på att jag var skitnära att dö. Trodde att jag suttit och hållt andan i 5 minuter.
Citera
2009-07-03, 18:20
Medlem
har inandats mer gaser än jag vill veta och ännu mindre vill jag veta vad dessa gjort för skador på min arma stackars skalle. detta genom jobb med klottersanering och industri-målning dock. klarar inte av att använda mask ...

skulle aldrig falla mig in att boffa nån jävla gas. det räckte med att se polaren boffa AXE-spray, "WOOOW FETT" - 3 sekunder senare var det tydligen inte lika roligt längre och han var helt lost, mådde illla och hade skalle-pär modulus värre.
Citera
2012-02-18, 18:02
Medlem
butangas äger brukar ta 1-2 tuber blir myrornas krig i ögonen efter ett tag som på gamla tv apparater
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in