Satt och surfade p datorn idag som vanligt. Pltsligt lser sig hela datorn och jag mste starta om den. Men nr jag vl har startat om den s kommer jag inte s mycket lngre. Det kommer upp ett felmeddelande om att ett allvarligt fel har uppsttt och att det r ngot fel p grafikkortets drivrutiner. Jag tryckte p skicka ej felrapport, min bakgrundsbild p skrivbordet kommer upp och sen hnder ingenting. Det finns inga ikoner och inget startflt. Har provat att starta om datorn ngra gnger men det hnder samma sak dr.
Provade ven i felskertlge, dr blir allting svart.
Hjlper det om jag formaterar om datorn eller r grafikkortet snder fr evigt?
S felskert funkar inte heller? Hmm.. Skumt du har inte pillat p ngonting? Du kan alltid felska genom att prova ett annat grafikkort till att brja med om du kan f tag i ett dvs.
P ngot vnster s lyckades jag f igng datorn lite genom att anvnda CTRL+Alt+Delete och sedan starta ny aktivitet. Dock fungerar datorn inte alls som den ska. Nu nr jag tminstone r inne i windows, kan jag d ladda ner nya drivrutiner och installera till grafik kortet?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!