Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Sådana som dig borde inte få pengar för att göra ingenting. Fy fan för dig.
Jag måste faktiskt hålla med dig.. lever med en granne som är "skadad" hon är ett sånt jävla WT så man vill spy... Hon har jobbat som mat-tank i några år och är nu skadad och söker efter ett "lätt" jobb som hon kan hålla på med .. under tiden lever hon på andras skattade pengar .. blir så jävla lack på sånt men endå vill man ha kvar soc-bidrag .. de finns ju dom som verkligen behöver det.
EDIT* - Hon söker bara jobb för att sen kunna neka dom som kommer upp... en riktig parasit alltså
och sen självklart som andra redan har skrivit så finns de kanske andra anledningar till att han ligger i sängen och inte behöver röra en fena på hela dagen..
Tillbaka till tråden;
Jag röker inte, jag snusar.. och att ha en snus i sängen händer väll men att röka skulle aldrig falla mig in.. Måste säga att jag tycker cigg är fan så mycket äkligare snus de luktar något in åt helvete.. har en "halv-farmor" som bolmar inomhus.. dom har nyss målat om och renoverat hela lägenheten då de luktade så man kunde spy.. ( vem vet att röka i sängen kanske är en början till att börja bolma som henne )