• 3
  • 4
2008-03-14, 14:54
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Helt sant, dock lät det på hur han formulerade det som att han inte gjorde nånting.
Kollar man även på hans svar så skriver han enbart att han tycker det är rätt att leva på andra. Vilket, i mina öron, inte låter som att han har något av ovan nämnda saker/jobb.

Det kan visserligen vara som du säger och då får man be om ursäkt.

När jag skärskådade inlägget fann jag något intressant: "vakna tidigt en valfri vardag". Jag misstänker starkt ett helgjobb. Men låt oss icke orda mer om detta, då det är sängrökning som är topic för tråden.
Citera
2008-03-14, 15:02
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
När jag skärskådade inlägget fann jag något intressant: "vakna tidigt en valfri vardag". Jag misstänker starkt ett helgjobb. Men låt oss icke orda mer om detta, då det är sängrökning som är topic för tråden.

Håller med, kan tillägga att jag enbart sängröker på semestrar, då är det väldigt trevligt att ta sig en tagg efter charterbruden!
Citera
2008-03-14, 21:20
Medlem
Eztrellas avatar
Usch, röka inomhus är ju bara så snuskigt. Hur står folk ut med lukten? Allt blir ju hur ofräscht som helst.
Citera
2008-03-18, 20:15
Medlem
Runkssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eztrella
Usch, röka inomhus är ju bara så snuskigt. Hur står folk ut med lukten? Allt blir ju hur ofräscht som helst.

Håller med, klarar inte av att vara hemma hos folk som röker inomhus. Inte heller i bilar som folk röker i med stängt fönster!
Citera
2008-03-18, 20:26
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eztrella

Man blir van.
Citera
2008-03-19, 22:56
Medlem
Quad69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Sådana som dig borde inte få pengar för att göra ingenting. Fy fan för dig.

Jag måste faktiskt hålla med dig.. lever med en granne som är "skadad" hon är ett sånt jävla WT så man vill spy... Hon har jobbat som mat-tank i några år och är nu skadad och söker efter ett "lätt" jobb som hon kan hålla på med .. under tiden lever hon på andras skattade pengar .. blir så jävla lack på sånt men endå vill man ha kvar soc-bidrag .. de finns ju dom som verkligen behöver det.
EDIT* - Hon söker bara jobb för att sen kunna neka dom som kommer upp... en riktig parasit alltså

och sen självklart som andra redan har skrivit så finns de kanske andra anledningar till att han ligger i sängen och inte behöver röra en fena på hela dagen..

Tillbaka till tråden;

Jag röker inte, jag snusar.. och att ha en snus i sängen händer väll men att röka skulle aldrig falla mig in.. Måste säga att jag tycker cigg är fan så mycket äkligare snus de luktar något in åt helvete.. har en "halv-farmor" som bolmar inomhus.. dom har nyss målat om och renoverat hela lägenheten då de luktade så man kunde spy.. ( vem vet att röka i sängen kanske är en början till att börja bolma som henne )
Citera
2014-08-14, 12:18
Medlem
Nyligen var ett antal boende på Södermalm i Stockholm nära att stryka med på grund av misstännkt sängrökning (ej färdigutrett). Ett antal lägenheter blev obeboeliga och många boende blev rökförgiftade och chockade. Ett rättsfall i Östersund gäller om värden ska ha rätt att vräka en sängrökare. Nej, icke tycka bra sängrökning.
Citera
2014-08-16, 14:41
Medlem
Sängrökning är tametusan guld, underbart att sakta njuta av en cigg direkt efter att man vaknat. Men och andra sidan vill man inte ha en inrökt lägenhet, det är rätt vidrigt
Citera
2014-08-16, 15:18
Medlem
Sängrökning var det som tog Monica Z:s liv, så nej tack.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in