Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-08, 20:45
Bannlyst
Går väl knappast att slås fast en exakt siffra, annat än typ 50-100.. Ett visst antal # av piller innebär en dödlig dos. Det lär ju variera en del beroende på bl.a kroppsvikt, om jag inte har fel (någon har en gång sagt att vikten är helt oväsentlig, vilket jag väljer att inte tro på)
Senast detta var aktuellt för egen del så bevittnade jag hur en kille tryckte ut samtliga tabletter i en karta (8? 16?) och sedan slängde i sig alltihop. Jag var själv rejält packad men satt väl och grunnade bara kanske i någon minut på vad jag just bevittnat, innan jag slog vederbörande på käften och sedan såg till att någon släpade hem denne till sin bostad.
Ingen jävel ska kunna komma i efterhand o säga att jag satt passiv o inget gjorde
Citera
2008-03-08, 21:17
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Betydligt bättre odds att trilla av pinn om man blandar sprit med ett par rediga nävar alvedon.

Fast det blir ju knappast någon trevlig död.
Citera
2008-03-08, 22:47
Medlem
Det är ganska svårt att ta livet av sig med enbart benso.
Är man trött på livet så finns receptria alternativ att tillgå. Dock med en lång och plågsam död. Pajad lever är inte kul.

Vill inte på något sätt uppmuntra dig att ta livet av dig, det var kanske inte din avsikt heller.

Däremot kan för mycket benso kan orsaka andningsdepression, vilket kan leda till att hjärnan inte får tillräckligt med syre och du får i värsta fall bo resten av ditt liv på ett gruppboende.

Allt är individuellt, från gång till gång och från person till person. Kombination med alkohol spelar ju också in.
Citera
2008-03-08, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
--gram oxazepam osv.....
Går det ens att att dö av den skitmedicinen?
Skulle gissa på att du behöver ta en dos på typ 500g
Citera
2008-03-09, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Det är ju lättare att dö av benso ifall du petar i dig massa andra droger.
Tycker du ska ha ett: BensoOpiatSpritoTjackSjälvmordskalas ifall du ska gå ut med stil.

Om du vill dö, så hoppa över tjacket. Tjacket kommer snarare att kicka igång systemet igen, än att bidra till död.

Tjack har räddat livet på många som petat i sig dumma blandningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in