2009-01-26, 21:40
Medlem
energizers avatar
Hardstyle:
Perfect it - A-Lusion
Control The Mind - Zanza labs
End Of My Existance - Headhunterz Vs Abject
Techno Gym - Blutonium Boy
Elektronik - Pavo
Memento - Brennan Heart

Hardcore:

Angerfist - Spook
From Cradle To Grave - Evil Activities & Nosferatu
Exlxaxl - Neophyte vs. Evil Activities
Citera
2009-01-31, 14:35
Medlem
Görs det hardstyle längre?

Fetaste ironin, men visst...va fan det kommer ju inte ut ett skit nu förtiden! Wtf !
Citera
2009-01-31, 15:32
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmonsson
va fan det kommer ju inte ut ett skit nu förtiden! Wtf !

Showtek - FTS är väldigt bra, lite gammal kanske, sen finns det en mass andra bra
Senast redigerad av pyro860 2009-01-31 kl. 15:34.
Citera
2009-01-31, 16:32
Medlem
salomonsson menar nog att det folk kallar "hardstyle" nuförtiden inte är särskilt hårt och då inte hardstyle.

ett tips: checka in skivbolaget Theracords!
Citera
2009-01-31, 17:17
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Showtek - FTS är väldigt bra, lite gammal kanske, sen finns det en mass andra bra

/

Citat:
Ursprungligen postat av voltagecontrol
salomonsson menar nog att det folk kallar "hardstyle" nuförtiden inte är särskilt hårt och då inte hardstyle.

ett tips: checka in skivbolaget Theracords!

Oj, jag ändrade mitt inlägg men glömde ta bort citatet...
Citera
2009-01-31, 18:57
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmatt
Ja den där är ruskigt bra faktiskt! The Scene var också riktigt jävla bra
Här har du TNT's släpp i full kvalitet
http://rapidshare.com/files/18446903...009-Homely.rar

Davide Sonar - Natural, ligger bland 2009's top3 släpp hos mig iallafall

Tack för den, den är bra.
Den påminner mig lite om;
Technoboy feat Shayla - Oh My God (Technoboy's Callsheet Edit);
http://www.youtube.com/watch?v=Yvrn3DFn0k8
Citera
2009-02-05, 18:50
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Görs det hardstyle längre?

Fetaste ironin, men visst...va fan det kommer ju inte ut ett skit nu förtiden! Wtf !
fixa FearFM top 100 2008, den duger ett tag tills årets album börjar ramla in
massor av bra låtar, just nu nöts Tatanka - Borderline(Parto remix).
Citera
2009-02-11, 14:18
Medlem
Vad snackar ni om ???

Ni kan ju kolla i tråden, jag har nog skrivit i denna tråd 50* minst, så jag är inte någon newbie...

Låtarna från FearFm Februari har jag redan haft i ca 2 månader (ja, 2 månader!)

Tatanka - Borderline har funnit tillgänglig sedan november ffs....

Det jag ville få sagt att nu under december/januari har det varit jävligt (understrykt det dubbla meningar) dårligt med VETTIG hardstyle..... Det vill säga någon uppstickare bland producenterna, tex Josh & Wesz kom från ingenstans med 3 underbara låtar, Wildstylerz samma där osv. Eller att Abject kanske släpper en dunderskön låt....nu senaste månaderna har det varken kommit fram någon ny bra producent, eller någon riktigt bra låt.

Snacket om dagens hardstyle ska vi inte ens gå in på, det är en helt annan historia. Dock så tycker jag att nu-hardstyle inte är allt för jäkla illa, ifall man bortsett från Headhunterz, Showtek eller David Sonar som exempel...När det blir för jäkla cheesy, eller för mycket "This is the sound of the headhunterz" med vtsad röst (ja jag vet, det är bara en som är headhunterz, men i flera låtar säger/sjunger han ..sound OF THE headhunterz).

Showtek - Partylover, där har ni ett typexempel på hur en hardstyle låt INTE ska låta, med massa jäkla tönterier med "hardstylebaby" "put our hands-upp" "i know you crazy" "i party bla bla bla" "fuck bla bla bla", och sedan någon cheesy melodi som låter precis som 45.000 andra låtar.

Nää, tycker det är dax för D-Front & Jones att slå sina kloka skallar ihop igen.
Senast redigerad av Salmonsson 2009-02-11 kl. 14:21.
Citera
2009-02-13, 19:31
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Vad snackar ni om ???

Ni kan ju kolla i tråden, jag har nog skrivit i denna tråd 50* minst, så jag är inte någon newbie...

Låtarna från FearFm Februari har jag redan haft i ca 2 månader (ja, 2 månader!)

Tatanka - Borderline har funnit tillgänglig sedan november ffs....

Det jag ville få sagt att nu under december/januari har det varit jävligt (understrykt det dubbla meningar) dårligt med VETTIG hardstyle..... Det vill säga någon uppstickare bland producenterna, tex Josh & Wesz kom från ingenstans med 3 underbara låtar, Wildstylerz samma där osv. Eller att Abject kanske släpper en dunderskön låt....nu senaste månaderna har det varken kommit fram någon ny bra producent, eller någon riktigt bra låt.

Snacket om dagens hardstyle ska vi inte ens gå in på, det är en helt annan historia. Dock så tycker jag att nu-hardstyle inte är allt för jäkla illa, ifall man bortsett från Headhunterz, Showtek eller David Sonar som exempel...När det blir för jäkla cheesy, eller för mycket "This is the sound of the headhunterz" med vtsad röst (ja jag vet, det är bara en som är headhunterz, men i flera låtar säger/sjunger han ..sound OF THE headhunterz).

Showtek - Partylover, där har ni ett typexempel på hur en hardstyle låt INTE ska låta, med massa jäkla tönterier med "hardstylebaby" "put our hands-upp" "i know you crazy" "i party bla bla bla" "fuck bla bla bla", och sedan någon cheesy melodi som låter precis som 45.000 andra låtar.

Nää, tycker det är dax för D-Front & Jones att slå sina kloka skallar ihop igen.
ojojoj, jag får ursäkta så hemskt mycket då, mitt inlägg tog verkligen hus i helvete tydligen.
Citera
2009-02-17, 00:04
Medlem
Jag tycker att det släpps guldkorn varje vecka.

favoriten(erna) just nu är nog .
dj_tom-x_vs_warmduscher_-_cocaine_2k9_(warmduscher_remix)

01_tommy_impakt_and_andy_zeta_-_immagination_(vamper_remix)-est

01-headhunterz_-_the_fear_of_darkness

dom 2 första laddade jag idag, sjukt bra! och the fear of darkness är ju en top10 låt.
Citera
2009-02-19, 21:36
Medlem
pooboxxxs avatar
Vet inte om det här räknas som korsposteri men here goes.

Gjort en fet liten mix som kanske passar folket i den här tråden. Och alla kanske inte hänger i egen musik. Besök gärna den här tråden får mer info

https://www.flashback.org/showthread.php?t=853686
Citera
2009-03-01, 05:27
Medlem
In Qontrol CTRL ALT DELETE 2009

IN QONTROL 25 April. För er som inte har skaffat biljett resväg osv. Har hand om en Chartrad dubbedäckar buss som avgår från GÖTEBORG till Inqontrol tur & retur INKL BILJETT. Hör av er till mig om det låter intressant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in