Oj vad mycket Nu-style det va i tråden Är det bara smör vi lyssnar på i detta land???
Vad sägs om Dj zany - Widowmaker?
Fast som flera sagt tidigare, finns miljarders låtar som är bra, går inte och hitta "den bästa"
Säger fortfarande som jag redan nämt i denna tråd typ 20 gånger (ironi), trots den enklaste låten, enklaste melodi, minsta möjliga töntiga sång, med skönaste kicken och den tyngsta basen, B-Front & jones - lunatick is the real deal ! .
Säger fortfarande som jag redan nämt i denna tråd typ 20 gånger (ironi), trots den enklaste låten, enklaste melodi, minsta möjliga töntiga sång, med skönaste kicken och den tyngsta basen, B-Front & jones - lunatick is the real deal ! .
Lunatick (Raw Mix) då hoppas jag?
Det är ju en riktig mördardänga!
Någon som hört Alpha Twins nya relle? Fragments. Helt okej faktiskt, men hade förväntat mig mer.
1. Fragments
2. Interlude
Håller med dig där, lite synd att det är Wildstylez igen som har producerat (inget ont om ws), men uppbyggnaden är lite seg men i mitten av låten tycker jag den kommer igång.
Såg att det var fler som skulle ner till Qlimax om 2 veckor. Här är en till som ska ner 3:e gången för min del...
White Niggaz - Ma Hauze (Chris One Remix)
Brian M vs MC Bunn - Into Hell
D-Block And S-Te-Fan - Keep It Coming
Twilight Forces - Darq Exile
Doom Jay Chrizz - Lost In Space
Tack för det, har nämligen gjort den låten som jag kursiverade titeln på
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!