2008-10-05, 13:28
Medlem
Catchers avatar
Project one - Raiders of the sun

Southstylers - Pounding senses

Technoboy - Rage (a hardstyle song)

Det är bara några av dom som går varma i spelaren just nu...
Citera
2008-10-05, 18:16
Medlem
Mmatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salmonsson
Tillbaka efter 3 veckor i kungenstjänst, så jag tänkte att jag denna gång inte skulle gnälla på alla Headhunterz älskare....

Lite sköna låtar som dykt upp senaste tiden:

Ramp - Enjoy The Music (Orginal)
Bassdealer ft. Mash - Awareness
Ran-D ft. Redixx - My Sound
Blutonium Boy - Ebeat (Dj Neo HS Mix)
Brennan Heart - Wooloomooloo
A-Lusion - Guidlinez
Davide Sonar - All of Me (Lite cheesy förvisso)

Riktigt najs låtar:

Frontliner - Ready (är det någon som har hela låten, PM FFS ! Ska leta som en tok efter den idag)
Frontliner - Warphole
Kingsman & Frequencerz - Transformed
Teequee - Wishes (Orginal)
Tatanka - Borderline

Övrigt tillägg får jag säga att all denna uppståndelse över Luna and Dutchmaster - The Scene förstår jag verkligen inte .... Visst, bra dunka, men förbannat slö, å tråkig melodi.

Mycket bra låtar allihopa, men kan inte hålla med om det du säger om The Scene, den är ju så grymt bra!

Donkey Rollers - Voice Of Conscience
Donkey Rollers - Lmpsjnk
Nagoom - H.A.A.R.P.
DJ Frenetic - Im A Maniac
DJ Frenetic - My Fuckin Name
Dom som har fått snurra mest dom senaste dagarna,
Citera
2008-10-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmatt
Mycket bra låtar allihopa, men kan inte hålla med om det du säger om The Scene, den är ju så grymt bra!

Donkey Rollers - Voice Of Conscience
Donkey Rollers - Lmpsjnk
Nagoom - H.A.A.R.P.
DJ Frenetic - Im A Maniac
DJ Frenetic - My Fuckin Name
Dom som har fått snurra mest dom senaste dagarna,

Tkr verkligen att The Scene känns .. been there, done that...like 200 times.
DR - Lmpsjnk är rätt najs ...

Dj Frenetic - My Fuckin Name vore inge skit att få tag på dock ... gillar killen (eller fler?) starkt ... skulle gärna vilja ha den låten .
Citera
2008-10-05, 22:04
Medlem
Fick precis tag i 2 till grymt sköna låtar med Frontliner....Muzyk & self deprication. Samt 2 sköna låtar med Balistic and Zero Vision, Uppgrade the Noise & Style Dropping.

Jag får banne mig säga att jämfört mot 3-5 år sedan så är det just nu ett gäng producenter som verkligen sticker ut jämfört med dom andra, som ligger ett steg före, som utvecklar musiken ständigt....Mkt av musiken som görs idag tkr jag påminer om melodier, uppbyggdader som meloditrance, lugna sköna, men för att sedan ösa på som bara helvete med världens dån..precis så jag vill ha det.

Men dom som sticker ut just nu tkr jag är:

Josh & Wesz pres. Chickz on Fire
Frontliner (har blivit grymt bra senaste året)
Wildstylerz
Southstylers
Da Tweekaz

Jag tkr verkligen dom utvecklar sin musik, visst det gör headhunterz med, men åt det negativa hållet...Killen gör fan remixar på all musik som rör sig, här senast såg jag en remix med Timberland (!)...Blutonium Boy låter likadans som vanligt, lika med Zany osv...Just dom 5 jag nämnt...GULD . Argument välkommnas
Citera
2008-10-05, 22:34
Medlem
Mmatts avatar
Citat:
Tkr verkligen att The Scene känns .. been there, done that...like 200 times.
DR - Lmpsjnk är rätt najs ...

Dj Frenetic - My Fuckin Name vore inge skit att få tag på dock ... gillar killen (eller fler?) starkt ... skulle gärna vilja ha den låten .

Äh, den är grym. Den hårda varianten av den är dock bättre
Lmpsjnk är sjukt najs faktiskt.

Ge mig en länk till något ställe man kan ladda upp filer på över 30mb så kan du få DJ Frenetics senaste släpp

Citat:
Fick precis tag i 2 till grymt sköna låtar med Frontliner....Muzyk & self deprication. Samt 2 sköna låtar med Balistic and Zero Vision, Uppgrade the Noise & Style Dropping.

...................

Josh & Wesz pres. Chickz on Fire
Frontliner (har blivit grymt bra senaste året)
Wildstylerz
Southstylers
Da Tweekaz

Frontliner måste jag hålla med dig om, grymt mycket bättre har han blivit.
Alla andra artisterna du radade upp där är riktigt grymma, J&W har några grymt bra släpp, t ex. I Got You, Tempo Pusher, Natte Asbak osv.
Tweekaz också, Crowsong & The Past är två favoriter.
Southstylers - Pounding Senses dunkar man ju fortfarande.
Citera
2008-10-06, 00:11
Medlem
Citat:
Äh, den är grym. Den hårda varianten av den är dock bättre
Lmpsjnk är sjukt najs faktiskt.

Ge mig en länk till något ställe man kan ladda upp filer på över 30mb så kan du få DJ Frenetics senaste släpp

Frontliner måste jag hålla med dig om, grymt mycket bättre har han blivit.
Alla andra artisterna du radade upp där är riktigt grymma, J&W har några grymt bra släpp, t ex. I Got You, Tempo Pusher, Natte Asbak osv.
Tweekaz också, Crowsong & The Past är två favoriter.
Southstylers - Pounding Senses dunkar man ju fortfarande.

http://www.megaupload.com/se/ eller Rapidshare funkar ju alltid

Southstylers - Crystal / Trippp är ju grymt najs .
Det är alltid kul att några sticker ut ur mångden nu, och styr upp, så man slipper allt "Motherfucker" "This is the ****, We do the hardest music" skiten
Citera
2008-10-06, 13:39
Medlem
Mmatts avatar
Citat:
http://www.megaupload.com/se/ eller Rapidshare funkar ju alltid

Southstylers - Crystal / Trippp är ju grymt najs .
Det är alltid kul att några sticker ut ur mångden nu, och styr upp, så man slipper allt "Motherfucker" "This is the ****, We do the hardest music" skiten

Aa jo, Southstylers har väl inget som är något annat än grymt najs?
Slippa det där "Motherfucker" kommer du inte få göra nu när du lyssnar på Frenetic, tyvärr. Men grymt bra är det ändå

Här har du min vän:
http://www.megaupload.com/se/?d=3G4C57CO

Bäst just nu: DJ Jaromir - By Your Side (Extended Mix)
Citera
2008-10-06, 13:53
Medlem
Citat:
Aa jo, Southstylers har väl inget som är något annat än grymt najs?
Slippa det där "Motherfucker" kommer du inte få göra nu när du lyssnar på Frenetic, tyvärr. Men grymt bra är det ändå

Här har du min vän:
http://www.megaupload.com/se/?d=3G4C57CO

Bäst just nu: DJ Jaromir - By Your Side (Extended Mix)

Jag har inget emot det så sett, men bara för att någon startar med att andvända ett ord, tex Motherfucker, welcome to my domaine eller dyrligt, behvöer inte resten av scenen hänga på :P .

Tack för låten! åter kommer
Citera
2008-10-06, 14:04
Medlem
Satt å lyssna på låten å tänkte för mig själv, när fan ska basen komma, 04.15 small det fint ! Inte riktigt min HS stil (är inte mkt för "sång""prat") för jag tkr det påminner om rap/hiphop försök som alla förortskillar pysslar med i tonåren :P . Men när väl låten drog igång var det ett jäkla ös ! .

Och efter lite ansträngning (koppla in usb kabeln), så upptäckte jag att jag hade denna vinyl (kände igen Limp Bizkit bootlegen). Personligen föredrar jag låtar som "Where are you"....

Får jag fråga, vart får du tag på din musik? Jag har ju mina sidor, och jag antar att du har dina, och på senaste tiden är jag lite dårligt uppdaterad (lumpen :@), så skulle uppskatta ifall du pm eller nått
Citera
2008-10-06, 14:12
Medlem
Mmatts avatar
Citat:
Jag har inget emot det så sett, men bara för att någon startar med att andvända ett ord, tex Motherfucker, welcome to my domaine eller dyrligt, behvöer inte resten av scenen hänga på :P .

Tack för låten! åter kommer

Haha, jo jag förstår. Är lite så jag med.
Nemas problemas!

Citat:
Satt å lyssna på låten å tänkte för mig själv, när fan ska basen komma, 04.15 small det fint ! Inte riktigt min HS stil (är inte mkt för "sång""prat") för jag tkr det påminner om rap/hiphop försök som alla förortskillar pysslar med i tonåren :P . Men när väl låten drog igång var det ett jäkla ös ! .

Och efter lite ansträngning (koppla in usb kabeln), så upptäckte jag att jag hade denna vinyl (kände igen Limp Bizkit bootlegen). Personligen föredrar jag låtar som "Where are you"....

Får jag fråga, vart får du tag på din musik? Jag har ju mina sidor, och jag antar att du har dina, och på senaste tiden är jag lite dårligt uppdaterad (lumpen :@), så skulle uppskatta ifall du pm eller nått

Where Are You är riktigt bra den med ja, bra dunk
Haha jo okej, jo den öser på riktigt fint där ett tag. Är helt fast i melodin i My Fuckin' Name , melodin i I'm A Maniac är grymt bra den med, fastnar på hjärnan så går man och nynnar på den hela dagen

Du har PM! ,Skriv gärna vart du hittar din musik för det glömde jag fråga där
Citera
2008-10-06, 14:21
Medlem
Förövrigt folket, muck 3 veckor tidigare. alltså 28 november... under december månad tänkte jag samla ihop min HS samling å kräma upp den på nån torrentsida....86 gb för tillfället, så bidrag till nya låtar osv .. posta länkar, för har ska en mega torrent upp
Citera
2008-10-07, 20:19
Medlem
Salmonsson låter som en jätte bra idé, finns det ingen chans att man skulle kunna få den lite tidigare ;p? kommer kunna seeda ett bra tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in