2009-01-23, 21:29
Medlem
HenkeEdges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-Lund
Schizofrena utbrott på internetforum kan vara jävligt roliga.

Hehe ja vad var det där.

Citat:
vilket skitsnack!!!!! du skulle var glad om du hadde alla tjejer vi snackade om i forumet!

För att svara vederbörande om det nu var riktat till mig: Nää det var helt oberoende objektiv sann fakta, sångröst hade/har hon och om hon är söt eller inte är ju upp till betraktaren.

Japp, jag skulle nog vara utsedd till Sveriges lyckligaste man om jag hade ett harem med alla forum-godingar som det skrivs om här. Helt rätt på den punkten.

Hejja Carin!
Senast redigerad av HenkeEdge 2009-01-23 kl. 21:35.
Citera
2009-11-28, 15:38
Medlem
nuovos avatar
Carin da Silva preggers?

Såg på det högkvalitativa programmet Förkväll i veckan. Carin Da Silva lagade mat med kocken som gjorde någon form av lax och sa (till Carin!?) "Det här är inget för er gravida" varav Carin liksom blev tyst och förlägen och helt plötsligt blev väldigt inne i sitt hackande av fisk (eller vad det nu var hon skar i bitar).

Tanken har slagit mig förr. Hon har ju gått upp lite i vikt och är nygift.
Citera
2009-11-30, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bukowski
Jaja, det finns någon skittrist tråd i Paparazziforumet om henne. So what?
Jag undrar vad det finns för skvaller! Hon är ju tydligen ifrån Gbg, så mycket vet jag. Men mer då?

Såg henne i Stockholm för inte så länge sedan, blev förvånad över hur kort hon är. Samt inte så speciellt snygg faktiskt. Ganska alldaglig.
Citera
2009-11-30, 22:46
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=MsK9fbnxWGM

här viftar hon på da booty...
Citera
2009-11-30, 23:23
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuovo
Såg på det högkvalitativa programmet Förkväll i veckan. Carin Da Silva lagade mat med kocken som gjorde någon form av lax och sa (till Carin!?) "Det här är inget för er gravida" varav Carin liksom blev tyst och förlägen och helt plötsligt blev väldigt inne i sitt hackande av fisk (eller vad det nu var hon skar i bitar).

Tanken har slagit mig förr. Hon har ju gått upp lite i vikt och är nygift.

Kanske hon tog åt sig av att hon gått upp i vikt och känner sig "gravid". Fan vet jag, men hon är ju elitdansare och nu är det väl uppehåll med dansen och då har hon väl gått och blivit otränad.
Tror nog inte hon är gravid.
Citera
2009-12-02, 01:15
Bannlyst
Inte mycket till skvallen men i förkväll idag blev hon helt vild då någon från skansen släpat med sig spindlar och ormar. Carin skakade av skräck.
Citera
2009-12-02, 08:02
Medlem
densistasovjets avatar
Bara ett utmärkt bevis på att rasblandning är bra. Vilken pudding och vilken koordination på kroppen. Carolina Gynning släng dig i väggen sägr jag bara, grrrr
Citera
2009-12-02, 09:15
Medlem
Tafkafs avatar
http://naaatha.blogg.se/images/2007/...95_2334676.jpg
Citera
2009-12-05, 14:28
Medlem
Tafkafs avatar
Hör Carins freudianskt felskrivning, ca 2.00 in i klippet, visar hur hon tänker...

http://www.youtube.com/watch?v=UoXf6tIo5Yo
Citera
2009-12-11, 18:52
Medlem
Finns det någon skönare person på tv än henne? Hon är helt underbar, att hon dessutom är snygg gör inte saken sämre.
Citera
2010-04-22, 17:03
Medlem
Sub---Zeros avatar
Vansinnigt snygg! Ett bländande leende och fantastiskt vackra ögon!
Citera
2011-08-15, 11:25
Medlem
Bruttan är trögtänkt. Hon ska dansa, inte tala i tv. Skönt att fyran nobbade henne, men trist att hon inte fattar. Hon har mobbarhjärna. sjönk som en sten i renommé när hon blev "programledare". Jobbet passar inte henne. Alsing – big mistake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in