2008-03-07, 13:28
Medlem

Låter säkert jävligt dumt, men bränner nästintill aldrig något, dock så behöver jag bränna en dvdfilm tills ikväll och har ingen aning ifall min dator har en dvd brännare eller ej, hoppas någon kan svara på denna otroligt dumma fråga
Citera
2008-03-07, 13:35
Medlem
jessiejamess avatar
hepp hepp

Citat:
Ursprungligen postat av M.S

Låter säkert jävligt dumt, men bränner nästintill aldrig något, dock så behöver jag bränna en dvdfilm tills ikväll och har ingen aning ifall min dator har en dvd brännare eller ej, hoppas någon kan svara på denna otroligt dumma fråga
Lätt! testa att bränna
Citera
2008-03-07, 13:38
Medlem
Oftast sitter det nån symbol på luckan som säger om det är en brännare eller inte.
Citera
2008-03-07, 13:41
Medlem
jessiejamess avatar
hepp hepp

Citat:
Ursprungligen postat av JohanFischer
Oftast sitter det nån symbol på luckan som säger om det är en brännare eller inte.
inte alltid..men testa att bränna för då frågar ju nero eller vad du nu har vilken brännare du vill använda och du ser ju om skivan du matat in i läsaren finns i nero/annat prog. Hoppas det hjälper
Citera
2008-03-07, 13:45
Medlem
Tack för svaren, försöker med det
Citera
2008-03-07, 13:48
Medlem
Ska du ladda hem ett program bara för att testa så ta ImgBurn istället för Nero. Det är gratis och mycket mindre.

www.imgburn.com
Citera
2008-03-07, 14:52
Bannlyst
fixa everest home där kan du se alla komponenter i datorn
Citera
2008-03-07, 15:00
Medlem
Varför göra det svårt för sig? Högerklicka "Min dator">Egenskaper>Hårdvara>Enhetshanteraren och kolla under DVD/CD-ROM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in