2008-03-12, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sydneystockholm
Låter som du genomgår det jag gick igenom för några år sedan...
Skippa brajen det blir man bara pundare ta istället några månader ledigt (sjukskriv dig) ta på dig backpackern och stick till Sydamerika eller Asien.
Du kommer tillbaka som en helt ny man med nya perspektiv på livet.

Panik ångest och depression är tecken att du vill ha någonting av livet och har ambitioner men av någon anledning (kanske rädsla) inte har genomfört dom.
Depression och Panik ångest är ett helt normalt uttryck som din kropp och psyke ger dig så att du ska ändra på ditt liv.

Se inte ner på dig själv om du bara visste hur många personer går på MYCKET starkare anti depressiva skulle du knappt gå ut längre.

Du beskriver mitt liv ganska exakt där (lol). Är hooked på xanor. Hade åkt iväg redan ikväll om jag hade haft sås till det.
Citera
2008-03-12, 23:19
Medlem
Attarax är väl också ett valigt komplement när man börjar med SSRI för att dämpa ångesten lite grann. Har inte själv provat så jag vet inte hur pass bra effekt det ger, är egentligen en allergimedicin som verkar lugnande. Hör med din läkare.
Citera
2008-03-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajde123
Du beskriver mitt liv ganska exakt där (lol). Är hooked på xanor. Hade åkt iväg redan ikväll om jag hade haft sås till det.

Hur svårt är det att spara ihop lite deg? 3-4 månader så har du pengar för resan, det finns ju så mycket extra jobb just nu som du kan ta!
Annnars fins ju banklån där du får 20000 utan minsta problem.
A kassan är ju ett även bättre alternativ du kan vara borta i 1,5 månad innan du ska träffa din handläggare.
Försäkrings kassan betalar 80% av din lön upp till ett halv år innan de börjar ställa frågor.

Om jag vare du skulle jag dra direkt till Sydost Asien eller Brasilien innom 3 månader istället för sitta i pundar depresion Sverige och förstöra ditt unga liv

Personligen sitter jag på några intressanta projekt så jag avstår den här gången...

TA TAG OM DITT LIV
Citera
2008-03-13, 02:34
Bannlyst
håll händerna under kallt kallt vatten eller hela dig istället för o skära dig !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in