2008-03-07, 04:40
Medlem
Som rubriken antyder så undrar jag alltså på ett ungefär när det gick utför för flashback? Jag tycker mig märka fler och fler personer här som misshandlar det svenska språket, folk som garanterat inte är över 18 och som garanterat inte "hör hemma" här, om jag får uttrycka mig i sådana termer.
Förut var det här ett tillhåll för sköna knarkare, patetiska kräk och liknande och det hade jag gärna hållt kvar vid, men nu verkar det gå i mode att vara här då jag för några dagar sedan hörde två grabbar i 15-årsåldern högt prata om hur "sjukt sköna" folket i porr-forumet var. Det var ju visserligen bara två st. men vem säger att fler grabbar i den åldern inte hänger här? Om något direkt diskussionsunderlag finns vet jag inte, vill väl mest skriva av mig frustrationen.
Citera
2008-03-07, 04:41
Medlem
Marulks avatar
i Juli 2005 när du reggade dig.
Citera
2008-03-07, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
i Juli 2005 när du reggade dig.

Så uppenbart att det skulle komma. Lite det här jag pratar om, den speciella känslan har försvunnit till förmån för att ta enkla, och ganska pissiga poäng.
Citera
2008-03-07, 04:55
Medlem
buffalos avatar
Denna tråd hör hemma i forumet "Flashback".
Citera
2008-03-07, 04:57
Medlem
Då får jag be om ursäkt och be någon mod flytta den.
Citera
2008-03-07, 09:51
Medlem
Fittsnopps avatar
Undergroundstämpeln kanske försvann när alla började bli låtsasmoderatorer och hellre än att diskutera trådämnet skriver fullkomligt totalt jättemeningslösa döinlägg om hur en tråd är felplacerad eller hur ett ämne suger och så vidare.

Så jävla irriterande med alla dessa låtsasmoderatorer.
Citera
2008-03-07, 10:02
Bannlyst
Undergroundstämpeln försvann när dom plockade bort Underground-forumet.
Det var det skönaste forumet.
Citera
2008-03-07, 10:06
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmmm
Så uppenbart att det skulle komma. Lite det här jag pratar om, den speciella känslan har försvunnit till förmån för att ta enkla, och ganska pissiga poäng.

Det var faktiskt i juli 2005. Närmare bestämt 2005-07-10.

http://www.flashback.org/member.php?u=92637

Saknar också de sköna knarkarna och patetiska kräken.
Citera
2008-03-07, 10:16
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmmmmm
Som rubriken antyder så undrar jag alltså på ett ungefär när det gick utför för flashback? Jag tycker mig märka fler och fler personer här som misshandlar det svenska språket, folk som garanterat inte är över 18 och som garanterat inte "hör hemma" här, om jag får uttrycka mig i sådana termer.
Förut var det här ett tillhåll för sköna knarkare, patetiska kräk och liknande och det hade jag gärna hållt kvar vid, men nu verkar det gå i mode att vara här då jag för några dagar sedan hörde två grabbar i 15-årsåldern högt prata om hur "sjukt sköna" folket i porr-forumet var. Det var ju visserligen bara två st. men vem säger att fler grabbar i den åldern inte hänger här? Om något direkt diskussionsunderlag finns vet jag inte, vill väl mest skriva av mig frustrationen.

I juli 2005. Det hela började med att idioter postade konstiga trådrubriker som inte var relaterade till första inläggets innehåll.

Forumet är i stor grad underground fortfarande. Jämför gärna med våra mainstream-medier.

Eller var det ett exakt datum för denna händelse som du eftersökte?
Citera
2008-03-07, 10:16
Medlem
Minderbinders avatar
Tilläggas bör att CharlieR inte ska få skulden för detta. Hon var ändå JÄVLIGT mycket mer begåvad än de 15-17-åringar som idag befolkar Flashback och även om det var hon som gick i bräschen för chattarna intåg på FB, var det hennes följe av beundrare som gjorde det möjligt. Det var CharlieR:s registering på här som utlöste förvandlingen till en community, men hon hade aldrig kunnat genomföra denna förvandling själv.
Citera
2008-03-07, 11:28
Medlem
J.Ns avatar
När det blev så mycket allmänna ämnen här och när annonserna kom in.
Citera
2008-03-07, 11:32
Medlem
Rafikis avatar
Ganska exakt precis när det blev sveriges största forum, skulle jag tro.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in