Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Tack, men det där med trevlig PM-korrespondens tror jag inte att alla skriver under på...
OnT: Seriöst, tror du inte "betygsättande" på andra medlemmar kan hämma debatterna? Det är ju lätt att man t ex tvingar sig själv att tycka illa om en användare i en ny debatt, bara för att det omdömet finns noterat sedan tidigare. M a o blir det lätt att särbehandla andra användare p g a sina tidigare noteringar. Ungefär som vissa moderatorer tycks göra (inga namn, men jag känner spritdoften fortfarande).
Visst, du tycker extremt illa om mod J.V på samma sätt som jag tycker om användare C******7, men vad spelar det för roll om jag har skrivit det i en notering, eller om jag efterhand lär mig att jag tycker illa om någon?
Jag gillar exempelvis ulvena. Det spelar inegn roll för mig att det står "jättetrevlig", "rak", "rekorderlig" i mina noteringar om henne. När ulvena skriver ett inlägg behöver jag inte titta i "mina papper". Jag känner igen henne ändå. Jag skulle vilja ha denna funktion till att "märka" medlemmar jag inte känner igen, men som jag vill göra en notering om.