2010-12-26, 18:07
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Det gaget är ungefär vad Steve får ut på en bra spelning enligt de som är insatta. Men du missar liksom att Steve kanske gör FAN så mkt mer spelningar än så. I perioder (läs sommaren) så gör han kanske spelningar 6 av 7 dagar. Och i snitt en bra bit över 150 om året.

Att han är fruktansvärt välbetald råder det inget tvivel om. Sen om han lyfter 10 , 20 eller 50 miljoner om året är rätt irrelevant. Han har alla omkostnader betalda i samband med spelningarna. .

"Spelningar" ?! Vad är det för ett jävla töntjobb för en vuxen man. Imponerar säkert på fjuniga tonårskillar, men oavsätt hur mycket pengar han tjänar så är det ett jävla loserjobb som ingen tar på allvar.
Citera
2010-12-26, 18:54
Medlem
Uffeperverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badabing10
"Spelningar" ?! Vad är det för ett jävla töntjobb för en vuxen man. Imponerar säkert på fjuniga tonårskillar, men oavsätt hur mycket pengar han tjänar så är det ett jävla loserjobb som ingen tar på allvar.

"Töntjobb"? Skulle vara kul att höra vad en vuxen man som du jobbar med?
Du verkar ju ta dig själv på allvar så då är det i alla fall en som gör det.
Citera
2010-12-26, 19:46
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Är inte hon halvspanjor eller liknande?
Jag hade för mig att det fanns polskt eller tjeckiskt påbrå.
Citera
2010-12-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jag hade för mig att det fanns polskt eller tjeckiskt påbrå.

Angello har en pappa som är grek och en mor som är svensk.
Citera
2010-12-26, 23:04
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Angello?
Citera
2010-12-27, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Angello?

Sorry, läste helt fel - trodde ni var inne på vad för påbrå Steve hade.
Citera
2010-12-27, 00:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Sorry, läste helt fel - trodde ni var inne på vad för påbrå Steve hade.
Dito. Jag var så inne på Isabel så att jag inte hängde med i turerna.
Citera
2010-12-27, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Det var en tanke jag hade när jag såg hennes söta lilla flicka...Hur ska hennes uppväxt bli? Vid vilken ålder kommer Isabel tycka att hon inte är tillräckligt söt och börja möblera om hennes ansikte? Spruta in lite restylane i läpparna? Lägga henne i solariet? Lite läppglans på läpparna kanske? Sätta in löshår och använda plattången? osv osv osv.
Det är så jävla tragiskt.
Socialen borde ta barn ifrån föräldrar som dessa. Nu vet jag inte hur Steve är men han verkar ju aldrig vara hemma och han verkar ju inte säga ifrån. Men ngt säger mig ändå att om Isabel inte fanns med i bilden skulle han nog kunna vara en ganska bra pappa.

Sorry alla mina inlägg om denna människan men jag tycker det är så synd om barnet och jag är fascinerad över hur en människa kan bli så här? Hur känns det gentligen att leva på en annan människas ihoptjänade pengar? Att be om lov när man vill köpa något? Det skulle ju vara som att leva med pappa hela livet och behöva fråga honom varje gång man vill köpa något eller gå ut och roa sig etc.
Vart finns värdigheten i det? Jag skulle känna mig helt värdelös, osjälvständig och misslyckad.

Nu får du väl lugna ner dig..?
Vilka är "dessa" och hur är dom?
Du menar att Isabel och Steve är dåliga föräldrar, grundat på att i framtiden så KANSKE Monday kommer sola solarium och sminka sig?
Ja men då borde socialen komma och ta min dotter ifrån mig för när hon blir större kommer hon säkert också sminka sig och använda plattång....eller?
Jag förstår inte resonemanget....
Skulle socialen kommit och tagit mig när jag var liten för att min mamma målade mina naglar????
Eller vart går gränsen, och vem bestämmer den?
Du vet väl inte ett något om hur Isabel är som mamma?!?!?!? eller???
Och vad är det som säger att Monday kommer göra som sin mamma?
Gör du som din mamma gör?

Jag vet precis hur det är att leva på någon annans pengar.... men jag tror nog hon tjänar egna pengar med......
Citera
2010-12-27, 23:54
Medlem
missR247s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Oj, det har inte kommit fram i tråden än att Steve, hennes fästman är notoriskt otrogen? Isabel vet själv om detta men väljer att stanna. Varför, kan ju en åsna lista ut.
Skulle också vara otrogen om jag var han. Hon verkar vara en riktig tjatslyna den där, no fun at all. Dessutom är han är för sjukt jävla snygg för henne! Men han ser ut att vara ett rövhål han med, så dom förtjänar väl varandra..
Citera
2010-12-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malsingen
Jag vet precis hur det är att leva på någon annans pengar.... men jag tror nog hon tjänar egna pengar med......

Att hon tjänar egna pengar är väl lite av en paradox.
Allt som hon "gör" mynnar från Steve.
Hade hon inte bott och levt det livet Steve finansierar skulle nog inte jättemånga bry sig om varken hennes blogg eller konst, ännu mindra Svenska Hollywoodfruar. Hon har väl ingen diret utbildning gällande konst/design så hon gör väl det hon tycker är kul och hoppas att någon finner värde i det.
Sen att någon tycker det är mer värt med en tavla av Isabell för 50tusen istället för en signerad Chagall litografi är väl upp till dom.
Citera
2010-12-28, 07:33
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av venividivici123
Att hon tjänar egna pengar är väl lite av en paradox.
Allt som hon "gör" mynnar från Steve.
Hade hon inte bott och levt det livet Steve finansierar skulle nog inte jättemånga bry sig om varken hennes blogg eller konst, ännu mindra Svenska Hollywoodfruar. Hon har väl ingen diret utbildning gällande konst/design så hon gör väl det hon tycker är kul och hoppas att någon finner värde i det.
Sen att någon tycker det är mer värt med en tavla av Isabell för 50tusen istället för en signerad Chagall litografi är väl upp till dom.

Hon tjänar inga egna pengar.
Han finansierar hela hennes uppehälle och livsstil
Citera
2010-12-28, 09:01
Medlem
Uffeperverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Hon tjänar inga egna pengar.
Han finansierar hela hennes uppehälle och livsstil

Precis som miljoner andra brudar runt om i världen lever då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in