• 1
  • 2
2008-03-05, 23:03
Medlem
Aristotélēss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Sedan när har såssarna och kommunisterna väjt för grundlagsbrott?
Sen när har partierna brytt sig om deras ungdomsverksamhet?
Svaret på frågan är annars naturligtvis "sen IB".
Citera
2008-03-06, 16:57
Bannlyst
Brukar man utesluta folk som är med i två partier?
Känns faktiskt löjligt att jag i praktiken och om jag håller mig i skymundan från media och diverse större aktiviteter kan vara med i alla landets partier.
Citera
2008-03-06, 17:02
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casanovan
Känns faktiskt löjligt att jag i praktiken och om jag håller mig i skymundan från media och diverse större aktiviteter kan vara med i alla landets partier.
Det vore ju kul, vad krävs det för att komma ut på intranäten?
Citera
2008-03-06, 17:11
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrupelfri Knöl
Sedan när har såssarna och kommunisterna väjt för grundlagsbrott?

Lustigt att du gnäller över kommunister när det ihuvudsak var de som registrerades.
Citera
2008-03-06, 17:24
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casanovan

Frågan är besvarad nu. Ja man brukar utesluta folk som är med i två partier men så länge du inte är aktiv går det i praktiken bra.
Citera
2012-06-29, 01:16
Medlem
Måste bumpa den här. Hur gjorde man på Kollektivanslutningens tid? Vad jag vet fanns inga hinder då.
Citera
2012-06-29, 12:15
Medlem
mishimas avatar
Jag reagerade på en grej vid förra valet. Kjerstin Dellert, den gamla sångerskan, var affischnamn för SPI, pensionärspartiet. Jag såg henne på någon affisch bland annat. I en enkät i någon av våra kvällstidningar frågade de flera kändisar vad de skulle rösta på; till tidningen sa hon då Moderaterna. Var det åldern som gjorde sitt eller var det ett missförstånd?
Citera
2012-06-29, 12:35
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag reagerade på en grej vid förra valet. Kjerstin Dellert, den gamla sångerskan, var affischnamn för SPI, pensionärspartiet. Jag såg henne på någon affisch bland annat. I en enkät i någon av våra kvällstidningar frågade de flera kändisar vad de skulle rösta på; till tidningen sa hon då Moderaterna. Var det åldern som gjorde sitt eller var det ett missförstånd?

SPI är nog relativt ointresserade av riksdagsvalet och kampanjen kanske gällde kommunala val? För övrigt stämmer det, som många skriver, att de flesta partier har stadgar om att utesluta medlemmar från andra partier, ett undantag är dock PP.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in