2008-03-05, 15:54
Medlem
Hej jag har ett problem med mitt windows vista jag kommer inte åt C: eller nåt.
Jag tror jag har ett virus men vet inte doc vad det är datorn uppdatera skrivbordet och gör svårt för mig att använda datorn.
Citera
2008-03-05, 16:10
Bannlyst
vrqtbmio.dll bör du inte ha på din burk...

Formatera datorn och installera igen. =) Och se till att aldrig få in virus på burken.
Citera
2008-03-05, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaad
vrqtbmio.dll bör du inte ha på din burk...

Formatera datorn och installera igen. =) Och se till att aldrig få in virus på burken.
står så hära på den Fel i C:/Users/Apa/AppData/Lockal/Temp/Vrqtbmio.dll
Sakanad post: run
Senast redigerad av Sven-Nevs 2008-03-05 kl. 16:20.
Citera
2008-03-05, 16:43
Medlem
927s avatar
det är nog vundo, den filen är fysikta bort men ligger det finns inställningar kvar i registret. troligtvis finns det andra vundo filer i datorn

http://www.superantispyware.com/down...ntiSpyware.exe
installera >UPPDATERA superantispyware.
scan computer >välj complete scan... >klicka på next >starta om (om det står så).
öppna superantispyware >preferences >statistics/logs >markera senaste loggen >view >kopiera in texten från loggen här (du radera ev cookies från loggen du postar här).
Citera
2008-03-06, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det är nog vundo, den filen är fysikta bort men ligger det finns inställningar kvar i registret. troligtvis finns det andra vundo filer i datorn

http://www.superantispyware.com/down...ntiSpyware.exe
installera >UPPDATERA superantispyware.
scan computer >välj complete scan... >klicka på next >starta om (om det står så).
öppna superantispyware >preferences >statistics/logs >markera senaste loggen >view >kopiera in texten från loggen här (du radera ev cookies från loggen du postar här).
Jag har ett till problem när jag ska gå in på en map eller nåt låter inte datorn mig använda mapen.
Den uppdatera på nåtkonstigt sätt och och tar bort mapen helt enkelet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in