Citat:
Ursprungligen postat av black_mirror
Tycker jag med, även om Filip o fredrik i min mening har en svacka just nu, så finns det inga som är skönare i media-sverige.
Två helt olika program, två helt olika programledar-par. Tycker egentligen inte att de måste, eller för den delen kan jämföras.
Jag gillar F & F men det var länge sedan de lockade till några spontana skratt, deras patenterade svada börjar kännas lite krystad och uttjatad.
Under Erik och Mackans hela programserie har jag däremot skrattat högt jävligt många gånger och dessutom fått lite värdelöst vetande på köpet.
Hoppas det blir fler säsonger!!!