2008-04-20, 22:04
  #85
Medlem
gastlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_mirror
Tycker jag med, även om Filip o fredrik i min mening har en svacka just nu, så finns det inga som är skönare i media-sverige.

Två helt olika program, två helt olika programledar-par. Tycker egentligen inte att de måste, eller för den delen kan jämföras.
Jag gillar F & F men det var länge sedan de lockade till några spontana skratt, deras patenterade svada börjar kännas lite krystad och uttjatad.
Under Erik och Mackans hela programserie har jag däremot skrattat högt jävligt många gånger och dessutom fått lite värdelöst vetande på köpet.
Hoppas det blir fler säsonger!!!
Citera
2008-04-21, 18:08
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Skojar du eller? Att du ens kan jämföra Erik och Mackan med Filip och Fredrik. Jag hade svårt för att ögna igenom de två första avsnitten i denna serie, efter det tog det stop. Detta är ju min personliga åsikt, men ditt uttalande är ack förvånansvärt.
Allt Filip och Fredrik har gjort tidigare har varit bättre än Erik och Mackan, men den pågående säsongen av 100 höjdare är riktigt dålig faktiskt. Såklart att Filip och Fredrik är bättre i stort men i nuläget är Erik och Mackan roligare. Tycker JAG.
Citera
2008-04-21, 19:25
  #87
Bannlyst
Varför fick vi inte se det skitiga badvattnet?
Citera
2008-04-21, 21:19
  #88
Medlem
Erik och Mackan är fan det roligaste som hänt TV på mycket länge. Kan förstå att det krävs en viss typ av humor för att gilla dem, men har man den så finns det inget roligare. Helt suveränt program som man sitter och ler rakt igenom och skrattar rakt ut åt många många gånger.
Citera
2008-04-21, 22:55
  #89
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gastly
Två helt olika program, två helt olika programledar-par. Tycker egentligen inte att de måste, eller för den delen kan jämföras.
Jag gillar F & F men det var länge sedan de lockade till några spontana skratt, deras patenterade svada börjar kännas lite krystad och uttjatad.
Under Erik och Mackans hela programserie har jag däremot skrattat högt jävligt många gånger och dessutom fått lite värdelöst vetande på köpet.
Hoppas det blir fler säsonger!!!

Jag skriver under på vartenda ord, precis så jag reflekterat också.

Hoppas det återkommer med något mer festligt de där två!
Citera
2008-06-08, 19:44
  #90
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Jag skriver under på vartenda ord, precis så jag reflekterat också.

Hoppas det återkommer med något mer festligt de där två!

Det kommer mera i höst. De var och filmade på Sweden Rock. Mig t.ex.
Citera
2008-06-09, 00:53
  #91
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Det kommer mera i höst. De var och filmade på Sweden Rock. Mig t.ex.

Haha, ohh, tack för infon. Det låter lovande. Du får hojta till när du vet vilket avsnitt, och när, du dyker upp. Så får jag se om du ser ut som jag tror - pixlig, topless och med boxningshandskarna på.
Citera
2008-06-09, 20:45
  #92
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Haha, ohh, tack för infon. Det låter lovande. Du får hojta till när du vet vilket avsnitt, och när, du dyker upp. Så får jag se om du ser ut som jag tror - pixlig, topless och med boxningshandskarna på.

1 rätt av 3 Stay tuned!
Citera
2008-06-28, 16:41
  #93
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Det kommer mera i höst. De var och filmade på Sweden Rock. Mig t.ex.

Kul att få se mer av dessa gossar, deras humor är helt ok.

Men deras nya serie kanske inte blir en S2 av "Hela och rena"? Märkligt att filma på festivaler i så fall.
Citera
2008-06-28, 20:55
  #94
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Kul att få se mer av dessa gossar, deras humor är helt ok.

Men deras nya serie kanske inte blir en S2 av "Hela och rena"? Märkligt att filma på festivaler i så fall.

Så märkligt är det väl inte? Där finns det väl massor av intressanta smuts-fenomen att analysera (:
Citera
2008-06-28, 21:15
  #95
Medlem
Fili-ps avatar
Gillar verkligen sånna har typ av TV-profiler som verkligen bjuder på sig själva och har väldigt skön själv distans och jag ser verkligen fram emot en S02 om det blir av
Citera
2008-06-30, 23:50
  #96
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fili-p
Gillar verkligen sånna har typ av TV-profiler som verkligen bjuder på sig själva och har väldigt skön själv distans och jag ser verkligen fram emot en S02 om det blir av

Klart det blir av, annars kommer jag ju aldrig på TV .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in