Visas 13/4 20:00
I detta avsnitt
I kvällens Erik & Mackan behandlas en ouppmärksammad sida av den mänskliga fåfängan – nämligen dess snuskfaktor. Vad är baksidorna med tatuering, piercing, kroppsbehåring och andra viktiga saker i den mänskliga utsmyckningen? Mackan Edlund testar att vaxa benen medan Erik Ekstrand testar hur folk på gatan reagerar när han är piercad i hela ansiktet. Killarna träffar hårexperter och undersöker varför man får mjäll. Vi får också se baksidorna med piercing och tatuering. Dessutom gör Erik ett blindtest där han ska avgöra vad som är en lagrad ost och vad som är en hög med gamla tånaglar. Del 7:8
Hahahah! Hos frisören var ju förjävla roligt. De där frågorna "Blir det någon semester i år?" vad jag skrattade.
Får hålla med, detta håller i sanning F&F-klass.
Vet inte om jag skrev det tidigare i tråden men när dessa två gossar höll i TV4:s Pussel var faktiskt minst lika roligt, om inte roligare ibland. Sånt som inte går att tanka hem direkt men man får vara glad iaf.
Ingen annan som följde Pussel bara för dom var så jävla roliga där?
Visst fan var det den något specielle Kjell-henry som skymtade förbi i slutet av förra programmet i reklamen inför kvällens avsnitt? Har ett svagt minne av att jag sett honom på teve efter hans "dra-in-magen-så-att-jag-kommer-förbi-och-fram"-reklam men kan inte komma på var... "Lite speciell" verkar han dock som sagt vara ...borde m a o bli ett smått surrealistiskt inslag ikväll!
Riktigt sköna snubbar och ett toppenprogram, får hoppas på att det blir en säsong till iallafall
Missade vad som var det snuskigaste stället. Var det någon som såg vad som kom 1:a på listan?
Erik och Mackan är i nuläget roligare än 100 Höjdare.
Skojar du eller? Att du ens kan jämföra Erik och Mackan med Filip och Fredrik. Jag hade svårt för att ögna igenom de två första avsnitten i denna serie, efter det tog det stop. Detta är ju min personliga åsikt, men ditt uttalande är ack förvånansvärt.
Skojar du eller? Att du ens kan jämföra Erik och Mackan med Filip och Fredrik. Jag hade svårt för att ögna igenom de två första avsnitten i denna serie, efter det tog det stop. Detta är ju min personliga åsikt, men ditt uttalande är ack förvånansvärt.
Tycker jag med, även om Filip o fredrik i min mening har en svacka just nu, så finns det inga som är skönare i media-sverige.