2008-04-09, 12:40
  #73
Medlem
Erik och Mackan är i nuläget roligare än 100 Höjdare.
Citera
2008-04-09, 20:08
  #74
Medlem
Trumpeters avatar
Helt klart ett av de bättre programmen på TV just nu.
Citera
2008-04-09, 23:15
  #75
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Erik och Mackan är i nuläget roligare än 100 Höjdare.

Jag är fortfarande stort fan av F&F, men jag är nästan beredd att hålla med dig där faktiskt. Kanonkul!
Citera
2008-04-13, 18:47
  #76
Medlem
gastlys avatar
Visas 13/4 20:00
I detta avsnitt
I kvällens Erik & Mackan behandlas en ouppmärksammad sida av den mänskliga fåfängan – nämligen dess snuskfaktor. Vad är baksidorna med tatuering, piercing, kroppsbehåring och andra viktiga saker i den mänskliga utsmyckningen? Mackan Edlund testar att vaxa benen medan Erik Ekstrand testar hur folk på gatan reagerar när han är piercad i hela ansiktet. Killarna träffar hårexperter och undersöker varför man får mjäll. Vi får också se baksidorna med piercing och tatuering. Dessutom gör Erik ett blindtest där han ska avgöra vad som är en lagrad ost och vad som är en hög med gamla tånaglar. Del 7:8
Citera
2008-04-13, 22:18
  #77
Medlem
Trumpeters avatar
Inte det bästa avsnittet, men trots det underhållande.
Citera
2008-04-13, 23:28
  #78
Medlem
Nedomanskys avatar
Veckans höjdare! 100 höjdare medF&F är akterseglat i nuläget!
Citera
2008-04-14, 00:43
  #79
Medlem
FillilutteN2s avatar
Hahahah! Hos frisören var ju förjävla roligt. De där frågorna "Blir det någon semester i år?" vad jag skrattade.

Får hålla med, detta håller i sanning F&F-klass.

Vet inte om jag skrev det tidigare i tråden men när dessa två gossar höll i TV4:s Pussel var faktiskt minst lika roligt, om inte roligare ibland. Sånt som inte går att tanka hem direkt men man får vara glad iaf.
Ingen annan som följde Pussel bara för dom var så jävla roliga där?
Citera
2008-04-20, 16:48
  #80
Medlem
gastlys avatar
Visst fan var det den något specielle Kjell-henry som skymtade förbi i slutet av förra programmet i reklamen inför kvällens avsnitt? Har ett svagt minne av att jag sett honom på teve efter hans "dra-in-magen-så-att-jag-kommer-förbi-och-fram"-reklam men kan inte komma på var... "Lite speciell" verkar han dock som sagt vara ...borde m a o bli ett smått surrealistiskt inslag ikväll!
Citera
2008-04-20, 21:10
  #81
Medlem
queen lobsters avatar
Riktigt sköna snubbar och ett toppenprogram, får hoppas på att det blir en säsong till iallafall
Missade vad som var det snuskigaste stället. Var det någon som såg vad som kom 1:a på listan?
Citera
2008-04-20, 21:14
  #82
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Erik och Mackan är i nuläget roligare än 100 Höjdare.
Skojar du eller? Att du ens kan jämföra Erik och Mackan med Filip och Fredrik. Jag hade svårt för att ögna igenom de två första avsnitten i denna serie, efter det tog det stop. Detta är ju min personliga åsikt, men ditt uttalande är ack förvånansvärt.
Citera
2008-04-20, 21:40
  #83
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av queen lobster
Missade vad som var det snuskigaste stället. Var det någon som såg vad som kom 1:a på listan?

Soptippen
Citera
2008-04-20, 21:43
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Skojar du eller? Att du ens kan jämföra Erik och Mackan med Filip och Fredrik. Jag hade svårt för att ögna igenom de två första avsnitten i denna serie, efter det tog det stop. Detta är ju min personliga åsikt, men ditt uttalande är ack förvånansvärt.
Tycker jag med, även om Filip o fredrik i min mening har en svacka just nu, så finns det inga som är skönare i media-sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in