2008-03-04, 17:19
Medlem
jo jag har sökt å har inte hittat någonting om detta å nu e frågan.
jag fyller år om ett par dagar å jag önskar mig en pedal å ska välja mellan boss gt-8 eller en boss gt-10. men boss gt 10 har inte kommit ut ännu så får vänta på att få den isåfall. vad ska jag välja få den när jag fyller år å få en boss gt 8 eller vänta ett par månader å få en boss gt 10 för en lite mer pengar? hjälp :P
Citera
2008-03-04, 23:50
Medlem
Don Fadäsos avatar
Svårt beslut. Kolla hur länge du måste vänta först och fundera sen på om du kan leva utan en så länge. Gå sen på magkänslan.
Citera
2008-03-05, 03:13
Medlem
Forums_hornys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richen
jag fyller år om ett par dagar å jag önskar mig en pedal å ska välja mellan boss gt-8 eller en boss gt-10. men boss gt 10 har inte kommit ut ännu så får vänta på att få den isåfall. vad ska jag välja få den när jag fyller år å få en boss gt 8 eller vänta ett par månader å få en boss gt 10 för en lite mer pengar? hjälp :P

Jag har en GT-8 och du lär INTE bli besviken på en sån.. Helt klart värt pengarna. Kör på en sån!
Citera
2008-03-05, 15:05
Medlem
TheInsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richen

Det beror väl på vilka extra funktioner Boss väljer att inkludera i GT10 jämfört med GT8 och vilka av dessa du själv tror dig ha nytta av. Vi kan inte bestämma åt dig vad du behöver, det vet andast du själv. Jag föreslår dock att du provspelar dem båda så du har lite koll innan iaf. Testar stärkare, effekter och patchar etc.
Citera
2008-03-05, 16:30
Medlem
vad ska du lira för musik?
Citera
2008-03-06, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riff-raff
vad ska du lira för musik?
Rock å metal å sånt för det mesta
Citera
2008-03-06, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheInsane
Det beror väl på vilka extra funktioner Boss väljer att inkludera i GT10 jämfört med GT8 och vilka av dessa du själv tror dig ha nytta av. Vi kan inte bestämma åt dig vad du behöver, det vet andast du själv. Jag föreslår dock att du provspelar dem båda så du har lite koll innan iaf. Testar stärkare, effekter och patchar etc.
okej tack, men jag vet inte å jag hittar inte nåt ställe som jag kan kolla vad båda har, sen har inte boss gt 10 kommit hit ännu så kan inte test spela ännu men ska nog göra det innan jag köper den samma med boss gt 8 ska jag testa samtidigt så jag får veta vet du nåt ställe jag kan hitta en lista på vad båda 2 kan göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in