2008-03-03, 21:39
  #1
Medlem
Porsennas avatar
För FB statistik över hur många trådar de låser eller slänger i papperskorgen?

Finns det någon form av aktivitetsstatistik på FB? Hur mycket postas det på en dag? När på året är användandet som störst? När på dygnet?
__________________
Senast redigerad av Porsenna 2008-03-03 kl. 21:42.
2008-03-03, 21:40
  #2
Medlem
tjaboooos avatar
Övrigt >> Flashback.
/Mod.
2008-03-03, 22:32
  #3
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Övrigt >> Flashback.
/Mod.
Vet du om det finns någon statistik på samma sätt som man (du) kan se mitt totala antal inlägg?
2008-03-03, 23:13
  #4
Medlem
tjaboooos avatar
Totalt antal inlägg: 4 262 (6129) (7,71 inlägg per dag)
2008-03-03, 23:22
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Totalt antal inlägg: 4 262 (6129) (7,71 inlägg per dag)
Han har alltså fått ca 30,5 % av sina totala inlägg raderade? Vad tyder det på - att Carl Hamilton skriver mycket trams, eller att moderatorerna raderar litet väl ivrigt?
2008-03-03, 23:23
  #6
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Totalt antal inlägg: 4 262 (6129) (7,71 inlägg per dag)
Det var min statistik det... 2 000 inlägg i papperskorgen eller i Laidback, men flertalet är nog i Laidback hoppas jag...

Jag tänkte mer på statistiken för forumet eftersom det ändå hamnar en hel del trådar i papperskorgen.
2008-03-03, 23:26
  #7
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Han har alltså fått ca 30,5 % av sina totala inlägg raderade? Vad tyder det på - att Carl Hamilton skriver mycket trams, eller att moderatorerna raderar litet väl ivrigt?
Jag har (tror jag) ganska många av de ickeräknade inläggen i Laidback och de andra är nog i princip korrekt kastade i papperskorgen.
Om du undrar (tjaboooo) så är det helt ok att visa min statistik, oavsett vad du kan trolla fram!
2008-03-03, 23:34
  #8
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Han har alltså fått ca 30,5 % av sina totala inlägg raderade? Vad tyder det på - att Carl Hamilton skriver mycket trams, eller att moderatorerna raderar litet väl ivrigt?
Raderade inlägg räknas inte med utan den överskjutande delen är papperskorgen och laidback.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag tänkte mer på statistiken för forumet eftersom det ändå hamnar en hel del trådar i papperskorgen.
Mer exakt än så ser jag inte men kanske går med sökfunktionen.
2008-03-03, 23:35
  #9
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag har (tror jag) ganska många av de ickeräknade inläggen i Laidback och de andra är nog i princip korrekt kastade i papperskorgen.
Laidback - vad är det för amatöravdelning som inte räknar inläggen? Du kanske är beroende om du lägger så stor del av dina inlägg där? Nåja, jag får väl uppleva Laidback när jag har varit medlem i sex månader och se vad det är för något...
2008-03-03, 23:38
  #10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Laidback - vad är det för amatöravdelning som inte räknar inläggen? Du kanske är beroende om du lägger så stor del av dina inlägg där? Nåja, jag får väl uppleva Laidback när jag har varit medlem i sex månader och se vad det är för något...
Det är i Laidback vi skiljer agnarna från vetet!

tjaboooo, jag tänkte mest på om ni mods har tillgång till (offentlig) statistik via outlaw eller på något annat sätt.
2008-03-03, 23:41
  #11
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
Laidback - vad är det för amatöravdelning som inte räknar inläggen? Du kanske är beroende om du lägger så stor del av dina inlägg där? Nåja, jag får väl uppleva Laidback när jag har varit medlem i sex månader och se vad det är för något...
Skulle vara kul att veta vad du hette förut.....
2008-03-03, 23:47
  #12
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det är i Laidback vi skiljer agnarna från vetet!

tjaboooo, jag tänkte mest på om ni mods har tillgång till (offentlig) statistik via outlaw eller på något annat sätt.

Vi mods har inte tillgång till det, men teknikerna borde kunna pilla fram en del. Hänger i så fall på arbetsbördan, för det är knappast hemliga saker - alla trådstarter, papperskorgningar, låsningar osv. är ju öppet för var och en att se.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in