• 1
  • 2
2008-03-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
Författaren bakom DVD Decrypter lade ner projektet efter hot om stämningar från diverse film-organisationer. Då plockade han ut brännar-motorn ur DVDDecrypter och påbörjade ImgBurn.

Sen dess har det gått flera år och DVDDecrypter kommer inte i närheten av imgburns stöd och funktioner. Imgburn är helt enkelt ett av de bästa gratisprogram som skapats

Sen jag skaffade imgburn på några få 100kb så kunde jag slänga Nero 8 Ultra som låg på flera hundra megabyte. Och därmed slapp jag även Nero Scout (som nu förtiden är ett måste vid installation) som alltid ligger i bakgrunden och snor minne och kraft.

Jag hade ingen aning om att imgburn var baserat på dvdd. Dvdd är det enda program jag någonsin varit nöjd med, men det är väl dags att byta bort det kära gamla dvdd 3.5.4.0 som fått hänga med så länge.
Citera
2008-03-03, 21:36
Medlem
liquid_flows avatar
hmm, så IMG burn är grejen va?

då får man testa det,
brukar det gå snabbt med IMg.burn, mitt nuvarande program brukar ta 1-3 timmar... (eller beror det på brännaren också kanske )

obs, får testa imorgon om min dvd spelar upp efter att jag bränt med IMG burn...
Senast redigerad av liquid_flow 2008-03-03 kl. 21:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in